roadkiller Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Det er tid for date nr. 2 med en fyr jeg dater, og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på? Det er nemlig min tur til å komme opp med noe, og jeg er ikke akkurat den mest drevne i gamet.. Er sååå glad om dere med-single har noen forslag!
Nettinettet Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er det din tur til å finne på noe? Uansett.. inviter han hjem til deg på middag f.esk. Det er avslappet og man blir kjent på en fin måte. Bare ikke ha sex med han..
Shira Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er det din tur til å finne på noe? Uansett.. inviter han hjem til deg på middag f.esk. Det er avslappet og man blir kjent på en fin måte. Bare ikke ha sex med han.. De bestemmer vel hva de skal gjøre annahver gang?
Nettinettet Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 De bestemmer vel hva de skal gjøre annahver gang? Skjønte det da, men lurte på hvorfor..
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Reserver bord på en koselig restaurant, det er alltid kjekt Anonymous poster hash: 94c7c...2be
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor er det din tur til å finne på noe? Uansett.. inviter han hjem til deg på middag f.esk. Det er avslappet og man blir kjent på en fin måte. Bare ikke ha sex med han.. Hvorfor ikke sex?Anonymous poster hash: d91fa...2e8
Nettinettet Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Hvorfor ikke sex?Anonymous poster hash: d91fa...2e8 Tiden man har før man har sex med en mann er en mulighet man har til å vise han hvor bra man er og få han interessert.. Hvis han ikke har sett hennes verdi og de har sex, er det stor sannsynlighet for at han ikke vil ha så stor interesse av å se den heller..
roadkiller Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2014 Hvorfor er det din tur til å finne på noe? Uansett.. inviter han hjem til deg på middag f.esk. Det er avslappet og man blir kjent på en fin måte. Bare ikke ha sex med han.. Hehe, ja det er visstnok annenhver gang til å finne på noe. Sikkert en greie for å "teste" hverandre på hvor kreativ og oppfinnsom man er. Men takk for tipset! ;-)
roadkiller Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 19. februar 2014 De bestemmer vel hva de skal gjøre annahver gang? Akkurat
roadkiller Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2014 Tiden man har før man har sex med en mann er en mulighet man har til å vise han hvor bra man er og få han interessert.. Hvis han ikke har sett hennes verdi og de har sex, er det stor sannsynlighet for at han ikke vil ha så stor interesse av å se den heller.. Helt enig og helt klinkende klart :-) 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor er det din tur til å finne på noe? Uansett.. inviter han hjem til deg på middag f.esk. Det er avslappet og man blir kjent på en fin måte. Bare ikke ha sex med han.. Fordi det er jævla kjedelig for en part å dra hele lasset aleine? Anonymous poster hash: 977ca...9a1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 jeg har samme problem , skal på en andre date, og han ba meg finne ut hva vi skulle finne på..... Hmmmm og da tenker jeg: gå tur....... for resturant koster penger og jeg har ikke råd til resturant nå ... sliter økonomisk... - så jeg må finne på noe billig ihvertfall Anonymous poster hash: 8c291...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 jeg har samme problem , skal på en andre date, og han ba meg finne ut hva vi skulle finne på..... Hmmmm og da tenker jeg: gå tur....... for resturant koster penger og jeg har ikke råd til resturant nå ... sliter økonomisk... - så jeg må finne på noe billig ihvertfall Anonymous poster hash: 8c291...ff8
dnana123 Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 inviter han hjem, få tak i noen levende lys, kos dere med god mat, spill kort eller yatzi, eller hvis du har playstation er jo det ganske avslappet. eller gå en tur kanskje. hvis det er sommer, går det jo ann å gå på stranda. vise seg fram litt, og da ser du jo om han ser på andre damer også. ellers, det er alltid hyggelig med en tur. hvis du kjenner noen som har båt, liten som stor. dra sammen ut på sjøen. men husk, for stor båt må man ha sjertfikat. ellers er jo kinoen i heimbygda alltid åpen, er den ikke.
roadkiller Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 20. februar 2014 Jeg endte med å be han med på en fin og rolig bar, så da blir det snakking, øl og kanskje noe småmat.
Nettinettet Skrevet 22. februar 2014 #17 Skrevet 22. februar 2014 Jeg endte med å be han med på en fin og rolig bar, så da blir det snakking, øl og kanskje noe småmat. Gikk det fint???
roadkiller Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #18 Skrevet 24. februar 2014 Gikk det fint??? Det gikk veldig fint og va veldig koselig! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå