AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #1 Skrevet 18. februar 2014 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette da det er både om jobb og om samliv Jeg har møtt en fra nettet som bor ikke langt unna meg, han er bonde og er dermed ganske låst med tanke på fritid osv. MEN nå viser det seg at jeg kan få en ganske god jobb laaaangt unna her, jeg veit at det ikke vil fungere med så stor avstand da han i tillegg er pendler (har avløser mens han er borte) så vi vil aldri få sett hverandre. Jeg vil virkelig satse på denne mannen, jeg er kanskje gammeldags , men jeg ønsker å ha en familie etter hvert og ha et tradisjonelt familieliv. Å denne mannen er så god og snill, det er hvertfall det inntrykket jeg har foreløbig så vil ikke kaste bort en sånn mulighet. å samtidig er dette en god jobb, 100 % stilling med mye ansvar som sier at jeg etter hvert vil få ganske greit betalt. her hvor jeg bor er det vanskelig å få til. jeg vil virkelig satse på han her, men samtidig vil jeg å jobbe, men er redd for at jeg kommer til å angre om jeg gjør enten det ene eller det andre. er det noen som har lignende erfaringer? gode/dårlige erfaringer? er virkelig rådløs å får nesten ikke sove om natten fordi jeg tenker så mye på det. jobben jeg evt får er i Oslo, å jeg er egentlig ikke ei byjente. jeg trives bedre på gård. uff vanskelig Anonymous poster hash: 60d22...27e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 ingen? :frown: Anonymous poster hash: 60d22...27e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #3 Skrevet 18. februar 2014 Ut i fra hva du skriver virker det som om du vil angre på det dersom du dropper ham. Jobbtilbud kan du jo få senere også, om det viser seg å ikke fungere? Anonymous poster hash: eebcb...8d9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 Ut i fra hva du skriver virker det som om du vil angre på det dersom du dropper ham. Jobbtilbud kan du jo få senere også, om det viser seg å ikke fungere? Anonymous poster hash: eebcb...8d9 ja tenker jo det jeg også. Men så overtenker jeg jo som vanlig, å tenker at, hva om det ikke funker om en mnd da? da har jeg jo egentlig dummet meg ut. føler jeg da... Anonymous poster hash: 60d22...27e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Hvor lenge har du kjent denne mannen? Hvor står dere forholdsmessig?Anonymous poster hash: 2fa6b...083
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #6 Skrevet 18. februar 2014 Hvor lenge har du kjent denne mannen? Hvor står dere forholdsmessig?Anonymous poster hash: 2fa6b...083 Det er helt i starten. Er ikke i offisielt forhold enda. Snakket masse på nett før vi møttes. Tar man med det så har jeg "kjent" han siden desember Anonymous poster hash: 60d22...27e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Da hadde jeg takket ja til jobben. Det tar jo tid å bli kjent, men i begynnelsen hvis dere finner ut at dere vil ha hverandre videre så kommer det til å gå "automatisk" å møte hverandre selv om dere må pendle litt. Om du bare får ett års arbeidserfaring der er jo uansett det positivt videre eller? Anonymous poster hash: 34973...948 3
Cdcover Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Hadde ikke tatt jobben utifra hva du beskriver her er det sannsynlig at du allerede har bestemt deg. Bylivet er ikke noe for deg og du har nok andre verdier i livet selv om en bedre betalt jobb kan lokke litt ekstra 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Hadde tatt jobben. Dere har kjent hverandre alt for kort tid. Anonymous poster hash: e26b6...21c
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 tror jammen jeg tar jobben om hu sier at den er min, noe som er rimelig sikkert ettersom jeg skjønte. lever bare en gang eller? å vil denne mannen ha noe med meg å gjøre så får vi bare gjøre det beste ut av det deilig å lange på en avgjørelse. der kan jeg starte på nytt! Anonymous poster hash: 60d22...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå