Junibrud Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 Er det mest vanlig å ha med forloverene til fortografen?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 Ja. Jeg skal det. Skal ha de med på noen bilder, pluss at det er greit å få litt assistanse, slik at fotografen kan bruke tiden til å ta bilder, ikke til å rette på klær, sminke bruden osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg tror det hvert fall er vanlig at de er med til fotografen. Men det er vel individuelt om man vil ha noen bilder med forlovere også. Grunnen til at det kan være greit å ha de med til fotografen er at de kan være til god hjelp. Hvem skal ellers holde paraplyene hvis det regner ute og dere skal ta bilder ute. Sikkert også en hel del andre situasjoner hvor det kan være kjekt å ha de der! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2002 #4 Del Skrevet 1. mars 2002 nja. spørs det, hva dere velger selv! Det er slett ikke unormalt. Men mange velger å bare ta av seg selv. Det valgte vi. Noen i familien tok av alle fire etter middagen(det var sommer) så vi hadde noe å ha i fotoalbumen til minne! ///// Robert'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 1. mars 2002 #5 Del Skrevet 1. mars 2002 Forloverne våre skal være med til fotografen, det ville de så gjerne, men de skal ikke være med på bilder. Det blir nok å ha barna med på noen. 24 bilder er ikke så mye. Jeg skal ta min forlover med tilbake til fotografen senere å få tatt bilder av henne og meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 1. mars 2002 #6 Del Skrevet 1. mars 2002 Våre forlovere skal ikke være med til fotografen.Det blir nok et eller to bilder sammen med sønnen vår,ellers bare oss.Det blir derimot tatt bilde av oss og forloverne på festen,der broren min har fått i oppdrag å være bryllupsfotograf.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoopy Skrevet 1. mars 2002 #7 Del Skrevet 1. mars 2002 Tenkte å ha med forlovere på noen bilder, selv om det trengs stor overtalelsesevne for å få med min forlover... Hun hater nemlig å bli tatt bilde av... Men så skal jeg også få venninder til å ta bilder, og da blir det litt fler enn 24 bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. mars 2002 #8 Del Skrevet 1. mars 2002 Vi hadde med forloverne på et par bilder. Samme med brudepikene. Det tas jo en haug med filmer, og massevis av muligheter til å ta bilder av brud alene, brudgom alene, brudeparet sammen, sitter ute inne står kysser, holder hånden, bare forlovere, bare med brudepiker, bare brudepiker, bare med forlover, med alle sammen, med bilen båten oppetter et tre, foran et hus osv osv osv... Det bildet vi brukte til takkekort var kun med oss, og ikke brudepiker heller... Men vi fikk i albumet et godt snitt av alle varianter, flest med oss selvsagt. Og så hadde vi veldig hyggelige gaver til forloverne senere. Forloverne var også søsknene våre, så det ble i tillegg tatt rene søskenbilder.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 1. mars 2002 #9 Del Skrevet 1. mars 2002 Vi skal ha med forloverene våre til fotografen... Vi har vær vår barndomsvenn som forlover så vi kommer nok sansynligvis til å ta et bilde av meg og henne sammen - så mannen min og hans. Dette skal vi ramme inn og gi som takk-for-alt-gave etter bryllupet! ...tror vi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syttifire Skrevet 1. mars 2002 #10 Del Skrevet 1. mars 2002 Vi har faktisk ikkje diskutert det, men eg tar det egentlig som ein selvfølge at vi skal ha dei med nå nokre av bildene.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 3. mars 2002 #11 Del Skrevet 3. mars 2002 Vi skal ta en "tøff" sv/hv. - serie i byen med forlovere. Etterpå tar vi en "blomster og trær"-serie i farger med brudepikene.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 4. mars 2002 #12 Del Skrevet 4. mars 2002 Vi kommer vel til å ta et bilde eller to med forlovere, men ikke mange..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 4. mars 2002 #13 Del Skrevet 4. mars 2002 Vi ønsker å ha med forloverene på noen bilder ja. Synes det er koselig å kunne ha som minne senere også. Det blir jo en del bilder av kun oss to uansett, hvis de kun skal være med på et par bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #14 Del Skrevet 4. mars 2002 Forloverne skal være med oss på et par bilder som vi tar Gleder oss.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #15 Del Skrevet 30. mars 2022 Uten, i tilfelle dere blir uvenner i fremtiden! Anonymkode: e5c9d...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #16 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uten, i tilfelle dere blir uvenner i fremtiden! Anonymkode: e5c9d...a98 Satser på det ordna seg, for 20 år siden! Anonymkode: 88719...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå