AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har lenge vært glad i Kanebo Sensai Velvet Fluid Finish foundationen. (Er fortsatt glad i den!) men nå som solariumsfargen min har forsvunnet gradvis, er den blitt litt for mørk for meg. Vil gjerne prøve noe nytt nå! Har prøvd mye fra både Dior, Chanel, Loreal, Maybeline, Lancome, Este Laudeer, smashbox etc.. gjennom de siste par-tre årene, men er så vanskelig å finne "den rette". Er så mye å velge mellom, så hadde vært greit med noen tips fra dere!! Har noen kriterier: - Den skal holde lengst mulig, gjerne være en "long lasting" - Den skal være matt eller "normal", ikke noe dewy eller glødende finish. Har tendenser til å få blank hud, så er ikke ute etter noe som er veldig fuktighetsgivende/ blanke - Den skal jevne ut hudtonen, dekke rødheter, små kviser/kvisearr osv.. liker best medium dekkevne, BB-kremer osv dekker for lite, mens Este Laudeer sin double wear blir akkurat litt for tykk for hverdagsbruk, da må jeg såfall mikse den med en som har mindre dekkevne) - Skal se naturlig ut, men ikke alt for naturlig om det ga noen mening. Vil at den skal dekke, men ikke se kakete ut. - Prisen er det ikke så farlig med, men tenker på noe rundt maks 500 kr. - MÅ ha gul undertone!! Vil helst vite hva jeg skal ha før jeg går inn på parfymeriet, har veldig dårlig erfaring med hjelp derifrå tidligere. Blir lett til at de finner en som viser seg å være for mørk, men som ser fin ut på i butikken.. og siden det er såpass dyre foundationer, så kompenserer jeg med å ta solarium for å matche den, så det blir veldig dyrt i det lange løp.. Anonymous poster hash: 3c9fc...869
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #2 Skrevet 18. februar 2014 TS her. Noen som har testet YSL Teint Resist? Leste litt om den, og den virket bra. Men hadde vært gøy å høre hva dere norske også syntes før jeg kjøper den! Anonymous poster hash: 3c9fc...869
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå