Gå til innhold

Erfaringer med å oppgradere til superbruker - sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært gratismedlem på sukker i 3 måneder. Ikke helt funnet den store kjærligheten, og har derfor i skrivende stund oppgradert til superbruker for å se om hellet kan være større nå. Er det noen av dere som har erfaringer med dette?

Det reklameres jo med at man får 10 ganger mer besøk på siden sin, men ikke vet jeg? :)

Anonymous poster hash: 77c55...1ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha :P holdt meg unna superbrukere, for meg så lyste det tegnet desperasjon langt vei :)

Anonymous poster hash: fc351...a74

Skrevet

Jeg tenker at det er mer seriøst jeg? At de faktisk gidder å betale - og at det derfor er mer sannsynlig at de er ute etter noe på ordentlig? Men kanskje jeg er naiv :)

• Liker 3
Skrevet

Er du jente eller gutt?

Skrevet

Jeg er jente :)

Superbrukeren gir meg mulighet til å kontakte folk selv, og ikke minst å se albumene deres :) Som gratismedlem har jeg fått en del henvendelser, men ikke latt meg helt overbevise av noen av dem ennå..

Skrevet

Superbrukeren gir meg mulighet til å kontakte folk selv, og ikke minst å se albumene deres :) Som gratismedlem har jeg fått en del henvendelser, men ikke latt meg helt overbevise av noen av dem ennå..

Det fins vel noe som heter VIP bruker og?

Så slipper du å ha dette desperasjonstegnet ved siden av profilen din :)

Skrevet

Var ikke klar over denne begrensningen. Kan du se albumene til de som sender deg en melding først når du er gratismedlem?

Anonymous poster hash: 11e81...fec

Skrevet

Var ikke klar over denne begrensningen. Kan du se albumene til de som sender deg en melding først når du er gratismedlem?

Anonymous poster hash: 11e81...fec

Noen har åpnet albumet for alle, men ellers ser du albumet først etter at de skriver til deg (så vidt jeg har lagt merke til).

Skrevet

Haha :P holdt meg unna superbrukere, for meg så lyste det tegnet desperasjon langt vei :)

Desperasjon? Hvordan får du kontaktet folk da? :klo:

Anonymous poster hash: 9414c...fe9

Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Jeg tenker omvendt, at de som er gratissnokere er desperate, for de har ikke ambisjoner om å aktivt lete etter noen som lever opp til deres krav og kontakte dem, de bare tar det de får :fnise:

Skrevet

Igjen, finnes det ikke en mellomting som heter VIP bruker? Hvor man kan se albuma, kontakte andre osv. Men slipper å ha det tegnet ved siden av seg?

• Liker 1
Skrevet

Som mann, så merket jeg ingen forskjell fra å være vanlig bruker til å være superbruker.

Som VIP, så kan man kontakte superbrukere og VIP-brukere, men det er ikke så mange som er VIP så jeg ser ikke helt vitsen med være det..

Skrevet

Som mann, så merket jeg ingen forskjell fra å være vanlig bruker til å være superbruker.

Som VIP, så kan man kontakte superbrukere og VIP-brukere, men det er ikke så mange som er VIP så jeg ser ikke helt vitsen med være det..

Hvis jeg husker riktig så kan man som VIP kontakte alle, også gratismedlem.

Skrevet

Som jente merker man ingen forskjell. Jeg har vært begge deler, og får akkurat like mange meldinger :)

Skrevet

Jeg har oppgradert nå men kan ikke si det har endret seg mye nei. Stadig menn som skriver, men det var det jo tidligere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...