AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Vært gratismedlem på sukker i 3 måneder. Ikke helt funnet den store kjærligheten, og har derfor i skrivende stund oppgradert til superbruker for å se om hellet kan være større nå. Er det noen av dere som har erfaringer med dette? Det reklameres jo med at man får 10 ganger mer besøk på siden sin, men ikke vet jeg? Anonymous poster hash: 77c55...1ed
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Haha holdt meg unna superbrukere, for meg så lyste det tegnet desperasjon langt vei Anonymous poster hash: fc351...a74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg tenker at det er mer seriøst jeg? At de faktisk gidder å betale - og at det derfor er mer sannsynlig at de er ute etter noe på ordentlig? Men kanskje jeg er naiv Anonymous poster hash: 77c55...1ed 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Er du jente eller gutt?Anonymous poster hash: fc351...a74
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er jente Superbrukeren gir meg mulighet til å kontakte folk selv, og ikke minst å se albumene deres Som gratismedlem har jeg fått en del henvendelser, men ikke latt meg helt overbevise av noen av dem ennå.. Anonymous poster hash: 77c55...1ed
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er jente Superbrukeren gir meg mulighet til å kontakte folk selv, og ikke minst å se albumene deres Som gratismedlem har jeg fått en del henvendelser, men ikke latt meg helt overbevise av noen av dem ennå..Anonymous poster hash: 77c55...1ed Det fins vel noe som heter VIP bruker og? Så slipper du å ha dette desperasjonstegnet ved siden av profilen din Anonymous poster hash: fc351...a74
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #7 Skrevet 18. februar 2014 Jeg er jente Superbrukeren gir meg mulighet til å kontakte folk selv, og ikke minst å se albumene deres Som gratismedlem har jeg fått en del henvendelser, men ikke latt meg helt overbevise av noen av dem ennå.. Var ikke klar over denne begrensningen. Kan du se albumene til de som sender deg en melding først når du er gratismedlem? Anonymous poster hash: 11e81...fec
Gjest rådyr Skrevet 18. februar 2014 #8 Skrevet 18. februar 2014 Var ikke klar over denne begrensningen. Kan du se albumene til de som sender deg en melding først når du er gratismedlem? Anonymous poster hash: 11e81...fec Noen har åpnet albumet for alle, men ellers ser du albumet først etter at de skriver til deg (så vidt jeg har lagt merke til).
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #9 Skrevet 18. februar 2014 Haha holdt meg unna superbrukere, for meg så lyste det tegnet desperasjon langt vei Anonymous poster hash: fc351...a74 Desperasjon? Hvordan får du kontaktet folk da? Anonymous poster hash: 9414c...fe9
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Haha holdt meg unna superbrukere, for meg så lyste det tegnet desperasjon langt vei Anonymous poster hash: fc351...a74 Jeg tenker omvendt, at de som er gratissnokere er desperate, for de har ikke ambisjoner om å aktivt lete etter noen som lever opp til deres krav og kontakte dem, de bare tar det de får
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Igjen, finnes det ikke en mellomting som heter VIP bruker? Hvor man kan se albuma, kontakte andre osv. Men slipper å ha det tegnet ved siden av seg?Anonymous poster hash: fc351...a74 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #12 Skrevet 18. februar 2014 Som mann, så merket jeg ingen forskjell fra å være vanlig bruker til å være superbruker. Som VIP, så kan man kontakte superbrukere og VIP-brukere, men det er ikke så mange som er VIP så jeg ser ikke helt vitsen med være det.. Anonymous poster hash: 9414c...fe9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #13 Skrevet 18. februar 2014 Som mann, så merket jeg ingen forskjell fra å være vanlig bruker til å være superbruker. Som VIP, så kan man kontakte superbrukere og VIP-brukere, men det er ikke så mange som er VIP så jeg ser ikke helt vitsen med være det.. Anonymous poster hash: 9414c...fe9 Hvis jeg husker riktig så kan man som VIP kontakte alle, også gratismedlem. Anonymous poster hash: fc351...a74
celinus Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Som jente merker man ingen forskjell. Jeg har vært begge deler, og får akkurat like mange meldinger
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har oppgradert nå men kan ikke si det har endret seg mye nei. Stadig menn som skriver, men det var det jo tidligere også. Anonymous poster hash: 77c55...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå