Gå til innhold

Hvordan klage i borrettslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hiver meg på diskusjonen om borrettslagsklaging!

I helga hadde naboen fest igjen. Han fester hver helg. Det gjør meg ingenting, som regel gir det seg i 11-12 tiden(regelen i bl er 23). Jeg har alltid tenkt at hvis jeg legger terskelen høyt blir terskelen like høy for meg, neste gang! i helga spilte han musikk til kl 03.00(da sovna jeg iallefall...). Musikken var så høy at jeg først trodde det var mitt eget anlegg som stod på. teksten kunne høres helt tydelig! I tillegg var det mye rop, banking og diverse. Jeg la meg 12.30, og hadde ørepropper i ørene. Hørte fortsatt teksten på sangene de spilte.

Jeg bor i et stort borrettslag, og har nettopp flyttet inn. har fått vite(i etterkant) at det har vært en del kriminalitet fra besøkende, og er generellt skeptisk(pysete) til å møte opp på døra til naboen midt på natta og be dem roe ned.

Hvordan skal jeg si i fra? skal jeg klage? legge lapp i postkassen? ringe på døren? kontakte styret?

Anonymous poster hash: 0f40e...b79
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først ville jeg ringt på døren og sagt på en fin måte at h*n måtte skru ned, for er regler i et borrettslag

(hos meg skal det være stille fra kl 23), hvis ikke naboen hører, og det gjentar seg. Så ville jeg kontaktet styret, fordi er faktisk flere mennesker i det borretslaget som prøver og sove, som har barn,skal tidlig opp på jobb osv. Man må faktisk ta hensyn når man bor i et borretslag...Og er ikke mange som klarer det, men de blir som oftest kastet ut etter flere advarsler....Så de taper egentlig på det, med og ikke ta klagene på alvor..

Skrevet

Jeg hadde valgt å skrive en lapp og legge i deres postkasse anonymt. Hjelper det ikke så hadde jeg neste gang sagt at hvis det gjentar seg, kontakter jeg styret og valget er da opp til dem som bråker.

Anonymous poster hash: 13199...630
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...