AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Hvis du går på date med noen (si fra nettdating) og daten er hygellig, virker som om personen har god orden på livet sitt og seriøs. Praten går greit, men du føler ikke noe spesiell kjemi der. Går du da på ny date med vedkommende? Jeg har ikke veldig lett for å føle sterk kjemi på første date uansett, så jeg pleier alltid å gi det en sjanse til bare for å se i det minste. Om det ikke er noe spesielt som kom frem som er deal breaker selvfølgelig. Men jeg møtte en forrige uke som jeg hadde lyst til å kysse med en gang jeg så han, men han har ikke helt orden på livet sitt for å si det sånn.. Synes aldri at man kan få begge deler God kjemi OG seriøs person Anonymous poster hash: 2afb6...3ca
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Eg gjev alltid folk ein sjanse til. Dei kan vera veldig nervøse, noko som hindrar dei i å vera seg sjølv. Derfor får dei ein sjanse til.
Gjest rådyr Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Eg gjev alltid folk ein sjanse til. Dei kan vera veldig nervøse, noko som hindrar dei i å vera seg sjølv. Derfor får dei ein sjanse til. Samme her, men virker som om mange menn jager videre om det ikke er helt klaff med en gang.
lalaB Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg er en person som bruker litt tid på å bli kjent med andre/la andre bli kjent med meg. Jeg tror at man kan oppleve en kjemi som man merker med én gang, men jeg tror også at man finne den etter å tilbringe litt mer tid sammen. Selv om det ikke er sommerfugler overalt rundt cafébordet og kaffekoppen, så tror jeg at de kan dukke opp etterhvert som man blir tryggere på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå