Gå til innhold

Du som kjøper friske buketter og blomster, hvor ofte gjør du det? Hvor mange og hvor dyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så herlig med en frisk bukett i hjemmet, men nå når jeg er student så blir det sjeldent. Og de ganger jeg kjøper så er det ofte på Rema og sånt, og selv om jeg hører at folk sier at det er like god kvalitet som de dyrere stedene, så er iallfall jeg uenig.

Min svigermor kjøper en ny bukett hver fredag, og så står den til torsdag. Synes det er så koselig med å starte helgen med en frisk bukett :)

Så jeg lurer på hvor ofte du kjøper friske buketter og blomster?

Hvilket prissjikt?

Kjøper du flere på samme tid til flere steder i huset?

Har du som regel friske blomster stående ( ett eller flere steder) hjemme?

Anonymous poster hash: b6452...f6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg hadde god råd kjøpte jeg nesten hver lørdag i blomsterbutikk, men etter hvert som jeg begynte å studere igjen, har det blitt sjeldnere og som oftest fra Rema eller Rimi. Kvaliteten sånn sett spiller liten rolle for meg. Jeg har også blitt flinkere til å plukke blomster og av og til stjele roser fra busker - hihi.

Anonymous poster hash: 4686c...de0
Skrevet

Kjøper friske blomster til helgen ett par ganger i mnd. Kjøper som regel bare en bukett. Bruker å kjøpe fra dagligvarebutikker, de blomsterbutikkene i mitt område er veldig dyre.. Erfaringsmessig står de også ca like lenge uansett :) Er så heldig å at mamma har stor hage, så om sommeren plukker jeg derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...