AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har trent på SATS i mange år men nå syns jeg de begynner å bli dårlige. Da snakker jeg om gruppetimene. Før var det kjempebra zumba-timer på mitt lokale senter, og nå har de ikke lenger det Jeg har prøvd zumba på flere sats-sentre i Oslo og er ikke imponert! Ræva opplegg. I tillegg følger de ikke treningstrendene sånn som f.eks Elixia. Bikram yoga kunne jeg tenke meg men det har ikke sats. Flere som har merket det samme? Anonymous poster hash: 22574...ef7
mercury_ Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Hot Mojo likner jo på bikram yoga. Tror de har to sentre i Oslo som tilbyr det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Zumba er vel en treningstrend som er på vei ut? Jeg er forøvrig uenig med deg. Synes SATS har blitt mye bedre med hardere timer og kortere pauser under styrkedelene. Zumba ser jeg ikke på som trening en gang, men det er en annen sak Anonymous poster hash: cec77...78f 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Zumba er vel en treningstrend som er på vei ut? Jeg er forøvrig uenig med deg. Synes SATS har blitt mye bedre med hardere timer og kortere pauser under styrkedelene. Zumba ser jeg ikke på som trening en gang, men det er en annen sak Anonymous poster hash: cec77...78f Men zumba er jo så gøy! Savner det skikkelig. Anonymous poster hash: 22574...ef7
Gjest Thai clinch Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Jeg synes SATS er fryktelig opphengt i å tilbye såkalte nye og trendy treningsformer....som varer kanskje et halvt år.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Jeg synes SATS er fryktelig opphengt i å tilbye såkalte nye og trendy treningsformer....som varer kanskje et halvt år. Er vel elixia som har mer av det syns jeg.. Skjønner ikke hvorfor timene deres har sånne fancy navn. Bikram yoga=hot mama? Makes no sense. Hva heter de timene der du henger opp ned i noen tau? Har lyst å prøve det.. Ser de har det på elixia. Anonymous poster hash: 22574...ef7
miramis Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Sats (og de fleste kommersielle treningssentre) har alltid vært ræv.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 de følger jo treningstrendene ved at zumba er på vei ut? zumba er jo sååå 2009 har trent på sats i mange år og er veldig fornøyd hvertfall. Hva med å prøve noen nye timer? de har jo andre dansetimer Anonymous poster hash: d94bd...794
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 de følger jo treningstrendene ved at zumba er på vei ut? zumba er jo sååå 2009 har trent på sats i mange år og er veldig fornøyd hvertfall. Hva med å prøve noen nye timer? de har jo andre dansetimer Anonymous poster hash: d94bd...794 Men jeg syns zumba er så gøy og finner ingen andre timer som er like bra Anonymous poster hash: 22574...ef7
Rapunzel_ Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Men jeg syns zumba er så gøy og finner ingen andre timer som er like bra Anonymous poster hash: 22574...ef7 Men treningssentrene kan vel ikke legge opp gruppetimene sine etter hva du synes er bra og ikke? De kan jo ikke tilfredsstille absolutt alle
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Men treningssentrene kan vel ikke legge opp gruppetimene sine etter hva du synes er bra og ikke? De kan jo ikke tilfredsstille absolutt alle Jeg syns det er viktig å bli tilfredsstilt høhøh.. Anonymous poster hash: 22574...ef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå