AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Er 170 og har gått ned fra 66 til 58 siden høst. Jeg er fremdeles ikke fornøyd med kroppen min. Føler meg bare enda større enn noen gang. Vet at jeg ikke burde gå ned så alt for mange kilo til, men samtidig trives jeg ikke med vekten slik den er nå. Lurer på om jeg skal begynne å fokusere på styrke, men synes det er vanskelig å komme i gang. Noen som har noen motiverende tips å komme med? Anonymous poster hash: 72b97...977
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Etter mer muskler du får, etter "mindre" vil fettprosenten din virke. Du vil i tillegg se dobbelt så bra ut. Anbefaler deg absolutt å begynne med styrketrening. Anonymous poster hash: 38ed0...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Du trenger ikke et komplisert styrketreningsprogram for å få en fin kropp. Pullups Markløft Knebøy Dips Og vips så blir det bra kropp etterhvert. Anonymous poster hash: e7a27...49e
Hjertefisk Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Du har akkurat samme høyde/vekt som meg! Jeg er heller ikke fornøyd med kroppen min men det har nok mer å gjøre med at jeg har sett meg "blind" på den og blitt mer selvkritisk enn jeg egentlig trenger. Da jeg gikk ned fra 65kg til 58kg forsvant veldig mye av formene mine. Rumpa ble helt flat. Bein og armer er tynne og fine men magefettet på den korte overkroppen min gjør nok at jeg ser tykkere ut enn jeg er. Ble litt misproposjonert etter slankinga. Så nå trener jeg styrke for å få litt mer rumpe og kjøtt på beina. Da tror jeg nok det ordner seg etterhvert. Trener på apparatene på senteret og det holder meg motivert. Men du ser nok finere ut enn du tror selv. Mye sitter i hodet.
Gjest Runforit Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Kast vekta og ta frem målebåndet. Fokuser på godt kosthold og trening så får du en fit og stram kropp. Da spiller vekta liten rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå