Gå til innhold

Dumt å melde seg inn på et treningssenter når ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treningssenteret her jeg bor har et sabla godt tilbud nå. Jeg har tidligere trent ved flere treningssentre, men har vært inaktiv pga skade og sykdom i flere år. Har tenkt tanken de siste årene, men har ikke gått videre med det.

Tilbudet er veldig godt. Ingen bindingstid og er i nærmiljøet. Jeg har som sagt vært inaktiv i mange år og nå er det en skulder som må holdes i ro. Hvor mange måneder aner jeg ikke, men skjønner at det vil ta tid.

Vil jeg kunne få noe utbytte av å trene på et senter hvor en arm/skulder ikke kan trenes?
Jeg er en slank utgave, men vil nok gå under tynnfeit. Ønsker å trene både cardio og styrke. Det er ikke gruppetrening på dette senteret.

Bør jeg vente med tanke på skulderen? Regner med en operasjon og opptrening med fysioterapeut i etterkant, men jeg har to bein og en arm som fungerer.

Hva ville du ha valgt?

Anonymous poster hash: 50ff4...2a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en skulder som ble vurdert for operasjon. Jeg ga faen i hele operasjonen og begynte å trene i stedet. Har trent veldig lett på alt som berører skuldre. Lette og mange reps.

Skulderen min er nå bra igjen - angrer ikke et sekund på den avgjørelsen. Men jeg har ingen forkalkniner, bare et veldig slarkete ledd med noe avrevne muskulatur og sånn ekkel pose inni der. Merker litt om jeg tar i for mye i feil vinkel pga en nerve som kan komme litt i klem. Men så lenge jeg passer meg, så går det helt fint.

Anonymous poster hash: 70838...d59
Skrevet

Ja, jeg vil absolutt tro det har noe for seg. Det er jo mye annet du kan trene enn akkurat skulderen. Det beste er om du kan få en fysioterapaut eller en (god!!) personlig trener til å sette opp et program som tar hensyn til skaden din! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...