Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være så vennlige å finne dere i å bli dumpet, bli avvist, eller at damer snakker tilbake til dere når det er ufine, uten å trashe dama fullstendig med all verdens betegnelser?

Dere er ikke bedre, bare fordi dere velger å fokusere på hennes svakheter og sammenligne det med deres egen styrke. Alle har svakheter, alle har styrke. Hva godt kommer det ut av å heve se over andre? Dere blir ikke mindre avvist av den grunn.

Anonymous poster hash: 2c1b4...ada
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere være så vennlige å finne dere i å bli dumpet, bli avvist, eller at damer snakker tilbake til dere når det er ufine, uten å trashe dama fullstendig med all verdens betegnelser?

Dere er ikke bedre, bare fordi dere velger å fokusere på hennes svakheter og sammenligne det med deres egen styrke. Alle har svakheter, alle har styrke. Hva godt kommer det ut av å heve se over andre? Dere blir ikke mindre avvist av den grunn.

Noen spesiell grunn til at du sier "kjære menn", istedenfor "kjære mennesker"?

Anonymous poster hash: 3fc86...2cc

• Liker 2
Skrevet

Noen spesiell grunn til at du sier "kjære menn", istedenfor "kjære mennesker"?

Anonymous poster hash: 3fc86...2cc

Fordi jeg kun har sett slik oppførsel hos menn, og ikke oppfører meg sånn selv når jeg blir dumpet eller avvist.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Kjære kvinne kan du være så vennlige i å slutte og ta alle menn under en kam.

Skrevet

Kjære kvinne kan du være så vennlige i å slutte og ta alle menn under en kam.

Ja det kan jeg.

Skrevet

Tror ikke du skal være så hard mot menn. Det er alltid tøft å bli avvist, både for menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 0cee7...bee

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ja det kan jeg.

Vel ditt innlegg sier noe annet

Skrevet

Jeg har enda til gode å se ei dame jeg dumper ta det med verdighet. Tviler på at dette er kjønnsbetinget. Tror det rett og slett er det faktum at det er jævlig å bli dumpet.

Anonymous poster hash: 71c57...283
  • Liker 1
Skrevet

Tror ikke du skal være så hard mot menn. Det er alltid tøft å bli avvist, både for menn og kvinner.

Anonymous poster hash: 0cee7...bee

Ja, det er tøft, og det er en del av livet. Jeg respekterer at personen ikke kan styre sine følelser, og at han må gjøre det som er riktig for seg. Alltid.

Noen av de jeg har avvist har vist direkte ufyselige sider av seg selv i den sammenhengen, og jeg tror ikke det er fordi de har så mye følelser for meg, men fordi egoet deres ikke takler å ikke ha overtaket. Så da skal de sette meg på plass og gi meg en kjip følelse. Det hjelper ikke om vi har alvorlig sykdom i familien og jeg vennlig forklarer at jeg ikke har overskudd til å hanskes med noe drama akkurat nå: de kjører på, syter og prøver å si at jeg er "aaaalt for ..... for dem uansett".

Nesten så de prøver å finne grunner som ikke er der, bare så de skal føle seg bedre. Det er vondt. Jeg er alltid skånsom med andres følelser, ærlig og redelig. Anstrenger meg for å opprettholde det selv i møte med ufin oppførsel, fordi jeg tror på å behandle hverandre med respekt. Det er en belastning å skulle trykkes ned når man har liv og død-situasjoner i livet sitt.

Skrevet

Vel ditt innlegg sier noe annet

Det er selvfølgelig rettet mot de det gjelder. Både de som fornekter det og de som er bevisst på det.

Skrevet

Jeg har enda til gode å se ei dame jeg dumper ta det med verdighet. Tviler på at dette er kjønnsbetinget. Tror det rett og slett er det faktum at det er jævlig å bli dumpet.

Anonymous poster hash: 71c57...283

Ja, men det er lov å ha respekt for at den andre kan være i en vanskelig livssituasjon og derfor ikke har kapasitet til å bli trashet bare fordi de ikke vil være sammen med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...