Gjest Sindre2014 Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Fikk spørsmål fra en jente som lurte på hvorfor ingen vil ha henne. Svarte selvsagt at det bare var tull. Men finnes det tilfeller man kan si sannheten? Og hvordan sier man det om det er personligheten som er problemet? Hun er egoistisk, blir forbanna for den minste ting, havner i slåsskamper på byen og er egentlig lite trivelig de gangene hun ikke har fått viljen sin. Minner sånn sett litt om små barn.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Hadde det vært en person som jeg ikke omgikk ofte, og som ikke var direkte min venn så hadde jeg bare sagt det som det er, for noen trenger faktisk en oppvekker og kanskje må det komme fra noen "utenfra"? Anonymous poster hash: 904a2...f71
Inwe Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor du er venn med en du ikke liker personligheten til. Hadde en kamerat som spurte meg om det samme, der var det utseende som var problemet. Hadde ikke hjerte til å si sannheten og sa han kom til å finne seg noen han også. Og det var tydeligvis sannheten uansett, nå er han nemlig pappa og forlova. Så selvom jeg ikke likte utseende hans er det noe i det at det finnes alltid noen som liker det
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Si noe sånt som at så lenge hun er positiv og får frem positive følelser i andre, og er en voksen person de kan stole på, så er det noe menn liker veldig godt. Anonymous poster hash: 78bd5...d21 1
Marie90 Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hvorfor er du da venn med henne? Ville sagt sannheten, dog ikke i slike ordelag. Bare nevnt f.eks. slosskampene og at det ikke er et godt personlighetstrekk.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Syns ikke det bør være så vanskelig å si fra til henne jeg? Men vil du være pedagogisk riktig, så trekk fram hennes positive sider først. ;-)Anonymous poster hash: 13208...6b3
Gjest Sindre2014 Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Hvorfor er du da venn med henne? Vi er ikke venner, og jeg skrev heller ikke at vi er venner. Vi bare omgås litt sammen. Endret 17. februar 2014 av Sindre2014
PanLi Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Oi. Offda. Mener du alt dette, så bør du gjerne si fra til henne om det neste gang hun spør deg rett frem. Hun får jo tydelig med seg at folk ikke liker henne- og ber deg om å fortelle henne hva det er som gjør det. Dersom hun ikke vet, så vil hun heller ikke kunne endre på det, og resultatet er at andre, som deg, trekker seg unna henne uten at hun forstår hvorfor.
krepsen33 Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Fikk spørsmål fra en jente som lurte på hvorfor ingen vil ha henne. Svarte selvsagt at det bare var tull. Men finnes det tilfeller man kan si sannheten? Og hvordan sier man det om det er personligheten som er problemet? Hun er egoistisk, blir forbanna for den minste ting, havner i slåsskamper på byen og er egentlig lite trivelig de gangene hun ikke har fått viljen sin. Minner sånn sett litt om små barn. Du kan si at hun trolig fokuserer for mye på hva hun vil ha i en partner og ikke nok på hva hun har å tilføye i et forhold. Det er en gjenganger for langtidssingle. Tenker gjerne litt for mye på "hva jeg vil ha"
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2014 #10 Skrevet 18. februar 2014 Aldri vits i å spørre ei kvinne om noe slikt ...siste du kan forvente et ærlig svar fra. Anonymous poster hash: 9d345...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå