Gå til innhold

Hvor ofte for hvor mye handler du undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg kjøper undertøy hele tiden, og det er jo ikke akkurat billig heller, hvertfall ikke BH`er og trusene blir så fort slitt...

Anonymous poster hash: 4ddce...273
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler stort sett til ca halv pris, ved de store salgene, ca et par tusen i året + et og annet innimellom.

Skrevet

To ganger i året på Spar. :)

Anonymous poster hash: 7b15f...ce5
Skrevet (endret)

Bh'er kjøper jeg 1-2 ganger i året, og truser kjøper jeg kanskje litt oftere. Jeg har som oftest 2 bh'er å bytte på, og kjøper kun kvalitetsbh'er pga behov for en størrelse kjedebutikkene ikke fører. Bh'ene varer 1-2 år men brukes jo veldig mye og jeg er ikke flink til å håndvaske dem som anbefalt.

Endret av Sunshine
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe et par nye truser hver gang jeg får penger. Sokker og bher kjøper jeg gjerne flere av om gangen. 4-5 stk av gangen men sjeldnere. Men liker å ha mye i skuffen.

Skrevet

2-3 ganger i året. Skal jeg kjøpe truser, så kjøper jeg 5 om gangen. BH kjøper jeg da det er salg. Bruker sikkert 1-2000 kr. Kjøper ikke noe merke.

Anonymous poster hash: fbbba...e96
Skrevet

Har vel brukt over 10 000 på Bher det siste året :fnise: truser og sokker får jeg som regel til jul, så slipper unna en del der :)

Skrevet

Har vel brukt over 10 000 på Bher det siste året :fnise: truser og sokker får jeg som regel til jul, så slipper unna en del der :)

Å hjelpes!! Hvordan er det mulig?

• Liker 1
Skrevet

Å hjelpes!! Hvordan er det mulig?

Koster jo sånn 1000 kr stykket. Så har størrelsen gått litt opp og ned :P

Skrevet

Kanskje 1-2 ganger i året? Handler sjelden undertøy.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Koster jo sånn 1000 kr stykket. Så har størrelsen gått litt opp og ned :P

1000 kr for en bh?? Jeg betaler 4-600 i undertøysforretninger og synes det er mye. Og puppene endrer vel ikke størrelse så ofte?

• Liker 3
Skrevet

1000 kr for en bh?? Jeg betaler 4-600 i undertøysforretninger og synes det er mye. Og puppene endrer vel ikke størrelse så ofte?

Har litt vanskelig størrelse, så må handle fra utlandet eller betale en del. Og har nettopp vært gravid og ammet så har blitt en del forandringer kan en si.

Skrevet

Ja da blir det forandringer, men det hørtes fryktelig dyrt ut uansett. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker undertøy, kjøper hele sett når jeg kjøper. Men så handler jeg på h&m og på cubus, så blir ikke voldsomme summene pr bh eller truse.. :-) Men jeg kjøper kanskje snittlig en bh hver 2-3. måned eller noe..

Anonymous poster hash: c97ff...c18
Skrevet

Kjøper vel en til to ganger i året på salg og har en skuff som bugner av undertøy :) Handler mest på HM. Syns det tar lang tid før ting blir slitt, og kjøper nye bh'er gjerne fordi jeg liker designet :)

Anonymous poster hash: c68b1...da8
Skrevet

Til dere som handler bh-er på cubus og HM. Har dere prøvd en bh på f.eks. change før? Og fått mål og riktig størrelse? Jeg trodde jeg visst størrelsen min, og syntes bhene på billigbutikkene var gode, helt til jeg gikk på change og triumph. Det er som natt og dag! Plutselig skjønte jeg at bh-ene mine var utrolig dårlige, og har siden holdt meg til de ordentlige undertøysbutikkene. Eneste grunnen til at jeg sier dette, er fordi det dessverre er altfor mange jenter som ødelegger nakke og rygg pga. for dårlig bh (og det kommer når du blir eldre). Og så varer de lenger. Er ikke meningen å komme med pekefingeren på billigbutikker altså :P Vil bare gi et tips om å hvertfall prøve en ordentlig bh, og om dere ikke kjenner forskjellen, trenger dere jo ikke å kjøpe de :)

Anonymous poster hash: 7e1c1...ac1
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Føler jeg kjøper undertøy hele tiden, og det er jo ikke akkurat billig heller, hvertfall ikke BH`er og trusene blir så fort slitt...

Anonymous poster hash: 4ddce...273

jeg handler slikt sjeldent. Undertøy er det kjedeligste jeg kjøper. Spesielt bher. Må jo prøve hundre for å finne rette størrelsen. Enten er de for små eller for store nesten

Skrevet

Handler kanskje BHer og undertøy et par ganger i året, når det er salg. De siste to gangene jeg har handlet det har jeg brukt rundt 400kr hver gang. Så en 1000kr i året på undertøy kanskje?

Skrevet

Jeg har vel handlet undertøy for 8000kr det siste året. Kjøper kun undertøy fra Marlies Dekkers.

Skrevet

Til dere som handler bh-er på cubus og HM. Har dere prøvd en bh på f.eks. change før? Og fått mål og riktig størrelse? Jeg trodde jeg visst størrelsen min, og syntes bhene på billigbutikkene var gode, helt til jeg gikk på change og triumph. Det er som natt og dag! Plutselig skjønte jeg at bh-ene mine var utrolig dårlige, og har siden holdt meg til de ordentlige undertøysbutikkene. Eneste grunnen til at jeg sier dette, er fordi det dessverre er altfor mange jenter som ødelegger nakke og rygg pga. for dårlig bh (og det kommer når du blir eldre). Og så varer de lenger. Er ikke meningen å komme med pekefingeren på billigbutikker altså :P Vil bare gi et tips om å hvertfall prøve en ordentlig bh, og om dere ikke kjenner forskjellen, trenger dere jo ikke å kjøpe de :)

Anonymous poster hash: 7e1c1...ac1

Jeg som skrev tidligere her "Jeg elsker undertøy, kjøper hele sett når jeg kjøper. Men så handler jeg på h&m og på cubus, så blir ikke voldsomme summene pr bh eller truse.. :-) Men jeg kjøper kanskje snittlig en bh hver 2-3. måned eller noe.."

Jeg har ikke kjøpt noe i fra change da den change-butikken som er her i nærheten kun har bh'er som er tynt vatterte (jeg bruker 70c) dermed føler jeg at jeg blir så flat derfor har jeg ikke handlet noe der. Men jeg har et par bh'er i fra triumph og det er klart at de holder mye lenger og er finere mye lenger! (disse er også tynt vatterte, men de er så vanvittig deilige å gå i) Men i selve bruken merker jeg ikke store forskjellen altså. :-) Også er jeg glad i bh'er som har den "lommen" til å ha innlegg i, for da går det an å legge inn et tykkere innlegg eller tynnere innlegg ut i fra anledningen :-)

Anonymous poster hash: c97ff...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...