AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Nå har jeg vært singel i 8-9 mnd, og begynner å bli bekymret for å ikke finne kjærligheten igjen, selv om jeg er veldig ung. Er ikke det at jeg vil ha eksen tilbake, er bare redd for å ikke elske noen igjen og bli elsket tilbake. Har holdt på med et par gutter mens jeg har vært singel, men har liksom ikke funnet den gnisten og kjemien som jeg hadde med eksen i starten (som var min første kjærlighet). Er vel redd for å ikke oppleve den store forelskelsen igjen. At noen skal falle like hardt for meg som jeg for han, liksom. Der begge to er helt opplukt i hverandre og ikke vil annet enn å være sammen. Høres kanskje teit og klisje ut, men dette er noe jeg tenker litt på til tider.. Vet ikke helt hva jeg vil med dette.. Vil kanskje bare høre at noen har hatt det sånn og fått bevist at de har tatt feil. Veit jo at mange har opplevd både to og tre "kjærligheter" - så jeg må vel få oppleve det en gang igjen jeg og?Anonymous poster hash: b9763...1bf
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Beklager skrivefeil, gikk litt for i svingene her! TsAnonymous poster hash: b9763...1bf
Euphemia Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Kjære TS. Jeg følte mye av det du føler nå i mye av tyveårene. Jeg trodde jeg ikke skulle oppleve den store forelskelsen igjen. Men så, etter flere forhold uten forelskelse, som selvfølgelig ikke fungerte, forelsket jeg meg hodestups i en alder av 28. Det var gjensidig, og det var også den sterkeste forelskelsen i mitt liv. Slår den første ned i støvlene. Den brenner fortsatt, over et år senere. Bare vær tålmodig. Du har tid. Du vil møte mannen din. Jeg lover!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Kjære TS. Jeg følte mye av det du føler nå i mye av tyveårene. Jeg trodde jeg ikke skulle oppleve den store forelskelsen igjen. Men så, etter flere forhold uten forelskelse, som selvfølgelig ikke fungerte, forelsket jeg meg hodestups i en alder av 28. Det var gjensidig, og det var også den sterkeste forelskelsen i mitt liv. Slår den første ned i støvlene. Den brenner fortsatt, over et år senere. Bare vær tålmodig. Du har tid. Du vil møte mannen din. Jeg lover! Takk, Euphemia! Var akkurat dette jeg trengte å høre. Må vel bare smøre meg med tålmodighet, så dukker han forhåpentligvis opp Og så fint at du fant kjærligheten igjen. Koselig å høre! TsAnonymous poster hash: b9763...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå