Gå til innhold

Argh! Nabo med nytt anlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor side i side ved ei venninne som alltid skal spille høy musikk. Lyden bryr jeg meg ikke om, og hun kan forsåvidt spille så høyt hun vil, men den jævla bassen går meg så til de grader på nervene!

BMMMM, BM, BM, BM, BMMMMMMMMMM *BULDRE*

Tror jeg blir gæren! Og føler meg som den pripne kjerringa om jeg klager for ofte. Sist spilte hun så høy musikk at senga vibrerte og glassene i skapet klirret sto opp og tok sikringen! Forstår at lyden helt sikkert høres bra ut der inne, men jeg klarer virkelig ikke den bassen som går i marg og bein!!

Ikke akkurat deilig å slappe av på sofaen etter en lang dag på jobb når alt man hører er en repetiv tortur banking uten musikk!

Er det urimelig å si fra at det er plagsomt kl. 19 på kvelden, eller er det noe man må finne seg i når man bor slik? At folk har så lite sosiale antenner at de ikke evner å ta hensyn er så ufattelig irriterende.

Anonymous poster hash: 57adf...541

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du filmer glassene som klirrer neste gang.

Skrevet

Foreslår at du filmer glassene som klirrer neste gang.

Ba hun med over en gang slik at hun kunne høre det selv, men responderte med at jeg bare kunne flytte på ting som sto ved veggen eller i skapene slik at de ikke berørte noe, også at jeg kunne spille musikk for å overdøve... Det er merkelig at hun ikke anbefalte sov-i-ro i ørene samtidig...

Hun bruker internettet mitt så tror jammen jeg skal passordsikre det!

• Liker 9
Skrevet

Og en ting er å komme over i et par minutter, litt verre å sitte å høre på det i flere timer.

• Liker 2
Skrevet

Ok, tenkte ikke å gjøre noe med det, men irritasjon blir til frustrasjon som igjen blir til galskap så fra å være en forståelsesfull venninne ble jeg en gal bitch som løp ut, ringte på døra og var så klar for å konfrontere henne, men så sto hun der med rockband-gitar og lurte på om jeg ville bli med å spille.

If you can't beat them, join them...

Det er sånn jeg blir tvunget til å feste hos henne i helgene også, selv om det er jobb tidlig dagen etter. Skulle noen ganger ønske det bodde en gal gammel dame på den andre siden som kastet katter etter henne hver gang anlegget kom på.

• Liker 5
Gjest Cartman
Skrevet

Du er jo ikke prippen. Sett ned foten og si hva du mener. Er hun venninna de så tar hun hintet. Tar hu ikke hintet, så er hu et rasshøl.

Mine venner respekterer meg og mine meninger. De er kanskje ikke alltid enig. Hun du beskriver respekterer deg jo ikke.

Skrevet

For det første: Det er ingen som trenger å høre på så høy musikk. I alle fall ikke ofte!

For det andre: Er det ingen andre i nabolaget som klager? Bor du i tomannsbolig eller?

For det tredje: Selv om loven sier at det skal være stille etter klokken 11:00 på hverdager, er det noe som heter generell ordensforstyrrelse. Høy musikk som durer flere ganger i uka, er definitivt under denne definisjonen.

Skrevet

Plagsomme naboer ass!

Anonymous poster hash: 4ab95...431

Skrevet

Da jeg bodde i hybelhus så kjøpte han på naborommet seg hjemmekino!

Og han så film om kveldene til LANGT utpå natten. Så skjønner du blir gal!! Om jeg sa ifra så skrudde han av bassen, men var det samme neste kveld/natt.

Rart hun gidder å høre på så høy musikk hjemme så mye? Who does that!

Jeg hører på musikk når jeg rydder/vasker, når jeg er ferdig slår jeg av.

Hun høres barnslig ut, så dumme forslag hun kom med! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...