AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg og kjæresten min trenger noen tips når det gjelder hotell ved Miami beach! Vi skal være dere to til tre netter i slutten av juni. Vi ønsker et fint og sentralt hotell som ikke er alt for dyrt. Ser allerede nå at enkelte hotell begynner å bli utsolgt, så da begynner det vel å haste litt... Om noen har noen tips til hva man kan gjøre der og hva man burde oppleve tas det også imot med stor takk! Anonymous poster hash: 5c085...9b9 Anonymous poster hash: 5c085...9b9
Marie90 Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Dere boer bo i South Beach. Jeg bodde paa W da jeg var der men det kostet litt. Dere boer nok soke opp mer spesifikt etter prisklasse paa nett/hotels.com
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Har sett mye på tripadvisor, men blir så usikker på de dårlige tilbakemeldingene på hotellene.. Vet at det alltid vil være noen som ikke er fornøyd, men vi har jo lyst på et hotell som er bra. Litt kjipt å betale ganske mye for noe som ikke er greit! Har vært der en gang før og da var vi veldig uheldig med hotellet, vil absolutt ikke tilbake til et slikt hotell.. Tenker maks 1500 pr natt Noen andre som har bodd på hotell i South Beach etc. som vil anbefale noe? Anonymous poster hash: 5c085...9b9
frkharepus Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Vi bodde på The Clay hotel på South beach for en del år siden. Hotellet ligger i et koselig strøk i Espanola way, noen kvartaler fra Ocean drive og stranden. Endret 18. februar 2014 av frkharepus
Miss Lucky Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Jeg anbefaler the Perry South Beach hotel. Kjempefint og helt fantastisk service. Ligger helt nede ved stranden Endret 18. februar 2014 av Miss Lucky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå