AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Har sett på en seng fra jysk, ligger på 3900 på tilbud nå. Men er egentlig kvaliteten på disse sengene ok? Kjøper ikke seng for 10 år, men dn kurant seng som vil holde seg greit et par år. Den virker fast og behagelig, men har ingen erfaring med jysk. Har fått tilbud på en Odel Foss ramme fra Fagmøbler (120 cm) til tusenlappen mer, er det bedre å satse på? Anonymous poster hash: eee42...be4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Jeg handler ikke på Jysk, pga ræva kvalitet. Anonymous poster hash: 547a1...5e9 2
LempikasPromise Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har kontinentalseng fra Jysk, gold c20, og jeg elsker den. Har hatt den bare et halvt års tid, men har ingenting å utsette på den ift kvalitet altså!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har kontinentalseng fra Jysk, gold c20, og jeg elsker den. Har hatt den bare et halvt års tid, men har ingenting å utsette på den ift kvalitet altså! Lurer på om ikke det var den samme jeg så på i dag? Ble så usikker, selger sa sengen kom med to rammer og to madrasser istedet for dn kontinentalmadrass, stemmer det?Anonymous poster hash: eee42...be4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Sengene fra Jysk funker de! Jeg bruker ei som kostet 5000,- i sin tid, nærmer seg vel 10 år den.. Det er ei slik med to rammemadrasser, to madrasser og ei dobbel overmadrass. Anonymous poster hash: cc8c9...7ec
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Prøvde igjen, tror jeg går for sengen fra Fagmøbler, betydelig bedre liggekomfort Anonymous poster hash: eee42...be4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå