Gå til innhold

Kvinner som velger lite hyggelige karer - Klager etterpå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dette på forumet titt og ofte. Mange kvinner velger idioter som kjærester og klager etterpå om hvor idioter alle mannfolk er. Faktum er om dere hadde valgt etter hvor hyggelige de var i stede, ville det ikke vert noe problem. Så hva med å velge de greie i stede? Merkelige preferanser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slått deg at de ikke ser den oppførselen før en tid ut i forholdet?

• Liker 5
Skrevet

Jeg foretrekker at de virrehodene fortsetter å dra i den retningen. Så slipper de å såre meg før de drar tilbake til disse drittsekkene.

Anonymous poster hash: 39f67...3db
  • Liker 1
Skrevet

Man er ikke beskyttet mot å bli såret bare fordi man velger snille menn.

Anonymous poster hash: 6d790...df5
  • Liker 1
Skrevet

Enhver mann kan være hyggelig og bli helt idiot i de gitte situasjoner. Kommer helt an på hvem, hva og hvor.

• Liker 1
Skrevet

Eh, alle er hyggelige til å begynne med.

Så kommer det snikende.

Anonymous poster hash: 400b9...744
  • Liker 2
Skrevet

Enig i den.

Har ikke noe problem med at jenter går etter badboys/flørtepuser, men er så jævlig irriterende når de etterpå klager over at ALLE menn er rasshøl.

Anonymous poster hash: d7719...e0d

• Liker 1
Skrevet

Eh, alle er hyggelige til å begynne med.

Så kommer det snikende.

Anonymous poster hash: 400b9...744

Gjett om! Jeg er ikke den som går etter bad boys men har blitt lurt av menn etter en stund ut i forholdet. Er det rart jeg ikke stoler på menn? Jeg forventer at en mann er drittsekk for det er det jeg er vant til. Virker som alle menn lyver og er utro.

Anonymous poster hash: 6cc4e...e69

Skrevet

Vel,det er 2 grupper her.

Gruppe 1.) jenter med oppmerksomhetsbehov som synes det er gøy å fly etter badboys som er utro ol

Gruppe 2.)jenter som blir sammen med "snille menn"som etter ca 4-7mnd endelig viser sitt sanne jeg med sjalusi og kontroll.

• Liker 1
Skrevet

Vel,det er 2 grupper her.

Gruppe 1.) jenter med oppmerksomhetsbehov som synes det er gøy å fly etter badboys som er utro ol

Gruppe 2.)jenter som blir sammen med "snille menn"som etter ca 4-7mnd endelig viser sitt sanne jeg med sjalusi og kontroll.

Greit nok, man kan aldri være sikker.

Men skjer dette gang på gang er det påtide å utvikle litt selvinnsikt.

Skrevet

Men skjer dette gang på gang er det påtide å utvikle litt selvinnsikt.Anonymous poster hash: d7719...e0d

Det er sant. Kan ikke løpe etter utro drittsekker og klage etterpå,men jeg tror sånne jenter liker dramaet som følger jeg...

Skrevet

Men skjer dette gang på gang er det påtide å utvikle litt selvinnsikt.

..eller innse at altfor mange menn lyver og gi faen i dating. Hva er poenget, man blir jo bare utsatt for utroskap uansett så.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om du har vært svært uheldig. Desverre er det mange slike blant både kvinner og menn :(

Gjett om! Jeg er ikke den som går etter bad boys men har blitt lurt av menn etter en stund ut i forholdet. Er det rart jeg ikke stoler på menn? Jeg forventer at en mann er drittsekk for det er det jeg er vant til. Virker som alle menn lyver og er utro.

Skrevet

Jeg tenker at det er hensiktsmessig å dele inn menn i to grupper. De snille og de slemme......blir enklere å plassere det slik om man blir dumpet, beilet og/eller om det langvarige forholdet ikke fungerer helt etter planen og man trenger noe å skylde på.

Skrevet

..eller innse at altfor mange menn lyver og gi faen i dating. Hva er poenget, man blir jo bare utsatt for utroskap uansett så.

Bare å komme i kontakt med bedre menn, så skal du se at du slipper det :)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er jo slik for både kvinner og menn, at mindre fordelaktige egenskaper kommer frem etterhvert som man blir bedre kjent, tryggere på hverandre og mindre opptatte av å imponere.

I tillegg finnes det selvsagt også noen som ønsker å forandre kjæresten, men oppdager at det ikke funker ;)

Skrevet

Tror jeg vil gi deg en histrie fra virkeligheten.

Jeg ble sammen med en. Verdens mest hjelpsomme mot alle. Tok vare på barna sine, og var snill mot mine. Flink i jobben var han også, og jeg fikk inntrykk av at han var helt ok. Det e n e s t e jeg lot meg merke med, var eksens hans lange blikk på meg da hun og jeg møttes.

Så da vi flyttet sammen,oppdaget jeg et fotoalbum hvor hodene til eksene var borte. Og en mappe med papirer som viste at han var straffedømt flere ganger!

Jeg gjorde den feilen at vi flyttet for fort sammen, det skal jeg innrømme.

Da jeg flyttet, fikk jeg trusler og det endte med en svært grov voldsepisode.

Da jeg snakket med politiet sa de han er en klassisk psykopat.

Sånt er ikke lett å avsøre

Men det burde være lett å gå fra dem.

Jeg gikk ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 2e51a...7e1

Skrevet

Under 50% av menn er utro, men såklart hvis du er en av disse jentene som bare blir tiltrukket av den utroe typen så er det kanskje best å holde seg unna. Ikke vet jeg.

Kanskje det er noen jenter her inne som har vært i samme situasjon som deg og som har klart å forandre på seg selv, som kan gi deg tips?

Skrevet

Min erfaring er at drittsekkene VET at de er drittsekker (og syns at det er gøy og håper å finne drømmedama som holder ut utroskap ol), og derfor er de kjempe snille i begynnelsen. Veldig snille og oppegående, og snur gradvis over, de vet godt hva de gjør :( Det er ofte de som er litt ekstra kjekke eller pene, fordi de trur at mer blir akseptert pga utseende.

Anonymous poster hash: 9562a...b9d
Skrevet

Jeg er 52, og har vært sammen med endel menn i mitt liv. Det samme har mine venninner. Og de er mange. Ingen av oss har opplevd voldelige, psykopatiske, spillavhengige, osv.

Jeg har aldri i RL opplevd noe annet enn ok menn. Endel av trådene her på KG får meg til å tro at

1) noen fleiper/troller

2) KG trekker til seg endel spesiell type kvinner - som havner sammen med en meget spesiell gruppe menn.

Jeg er uansett overbevist om at de aller fleste menn er ok. Jeg har ingen grunn til å tro noe annet. Basert på personlige erfaringer (og ikke fra tråder her på KG....)

Anonymous poster hash: 9cd67...3de
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...