Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jamfør denne tråden, der det hevdes at mannens penis er avgjørende for at man har et godt samliv. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=812797&hl= 1
pia9 Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 er det ikke litt forskjell på puppestørrelsen og penisstørrelsen? 15
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2014 er det ikke litt forskjell på puppestørrelsen og penisstørrelsen? Så du mener at penisen til mannen er mindre avgjørende for samllivet enn puppene? 1
pia9 Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 nei jeg mener at mannens penis har mer betydning for samlivet enn puppene til dama 17
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Dårlig sammenligning, ja. Men denne problemstillingen fra en venninne av meg: Hun sleit med store pupper. Det gav plager. Når man lever et aktivt liv, med mye trening - så gir dette belastningsskader på ryggen. Dette gav problemer i hverdagen - og det vonde i ryggen ødela sexlivet. Så det kan faktisk være en reell problemstilling. "Store fordeler" trenger ikke å gi store fordeler. Anonymous poster hash: ef26e...c10
Gjest TheRighteous Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 For en elendig sammenligning. 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Jamfør denne tråden, der det hevdes at mannens penis er avgjørende for at man har et godt samliv. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=812797&hl= Det hevdes ikke i den tråden at mannens penis er avgjørende for et godt samliv! Det hevdes i en annen tråd at et flertall kvinner mener at størrelsen på mannens penis er avgjørende for et godt samliv, en påstand som motbevises i den tråden du viser til. Og det å hevde at størrelsen på pupper er avgjørende for samlivet, er like idiotisk som å hevde at penisstørrelse er det, og der tror jeg i alle fall at vi er enige. Anonymous poster hash: a4213...4f9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Det er alltid en eller annen idiot som ikke skjønner at pupper og penis ikke er det samme. Det er som å sammenligne hender og føtter. Du må ikke hinke om du mangler en hånd. Anonymous poster hash: ad04b...e42 14
Gjest avocadoen Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Det hevdes ikke i den tråden at mannens penis er avgjørende for et godt samliv! Det hevdes i en annen tråd at et flertall kvinner mener at størrelsen på mannens penis er avgjørende for et godt samliv, en påstand som motbevises i den tråden du viser til. Og det å hevde at størrelsen på pupper er avgjørende for samlivet, er like idiotisk som å hevde at penisstørrelse er det, og der tror jeg i alle fall at vi er enige. Anonymous poster hash: a4213...4f9 Penisstørrelse er avgjørende for sexlivet for min del. Om jeg hadde vært sammen med en mann med en penis på 30 cm og som hadde vært tykkere enn et håndledd, så hadde han ikke kunne penetrert meg siden jeg er en ganske liten kvinne og er naturlig nok liten alle steder. Hadde også vært en problem om den var 5 cm lang og så liten at jeg ikke hadde kjent den. Nå har de jeg har vært med hatt penis på rett over gjennomsnittet, og det har vært utfordring i begynnelsen hos begge, men det gikk seg til etterhvert og jeg og min eks fikk i alle fall et veldig bra sexliv etterhvert, selv om at f.eks doggy ikke funka. Men selvsagt var ikke det at han var LITT for stor avgjørende for sexlivet og derfor også for samlivet, men det finnes jo grenser da Men jeg kan dessverre for tøytigeren sin del ikke se hva pupper har med hvordan han kan penetrere en dame sånn at de kan ha samleie. Selvsagt kan det være et problem om de er så store at dama ikke kan ligge på ryggen med han oppå, men jeg tror det er veldig få som har så svære pupper da 3
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. februar 2014 Dårlig sammenligning, ja. Men denne problemstillingen fra en venninne av meg: Hun sleit med store pupper. Det gav plager. Når man lever et aktivt liv, med mye trening - så gir dette belastningsskader på ryggen. Dette gav problemer i hverdagen - og det vonde i ryggen ødela sexlivet. Så det kan faktisk være en reell problemstilling. "Store fordeler" trenger ikke å gi store fordeler. Anonymous poster hash: ef26e...c10 Jo, men kjære vene. At hun sliter med store pupper og får vondt i ryggen er én ting. Men når størrelsen på damas pupper gjør at man begynner å krangle om den minste ting. Feks irriterer det ekstremt mye hver gang det er hun som kjører. Jeg begynner å irritere meg med en gang hun skifter gir. En annen ting er at det stadig blir konflikter om hvem som skal ta oppvasken og hente i barnehagen. Djees, disse puppene hennes gjør at kranglen om støvsuging og hennes foreldre foregår hele tiden. Hun har rett og slett micropupper. Vet dere ikke hvor viktig det er for en mann med det visuelle? Hvordan hun er ellers kommer helt i skyggen av disse minimale speileggene hun er utstyrt med. 1
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #13 Skrevet 17. februar 2014 Det er alltid en eller annen idiot som ikke skjønner at pupper og penis ikke er det samme. Det er som å sammenligne hender og føtter. Du må ikke hinke om du mangler en hånd. Anonymous poster hash: ad04b...e42 Altså som jeg sier over: Det visuelle er alt når det kommer til sexliv. Samlivet i hverdagen lider under at hun så vidt fyller ut en A-cup. Jeg har målt med målebånd og hun er stusselig i sammenlinging med andre kvinner. Jeg synes det er dårlig gjort av henne å ha sånne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Dette må være kødd. Pupper kan ikke sammenlignes med størrelse på penis. Men penis kan sammenlignes med en vid en vagina. Anonymous poster hash: 8a54b...444 3
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #16 Skrevet 17. februar 2014 Men jeg kan dessverre for tøytigeren sin del ikke se hva pupper har med hvordan han kan penetrere en dame sånn at de kan ha samleie. Selvsagt kan det være et problem om de er så store at dama ikke kan ligge på ryggen med han oppå, men jeg tror det er veldig få som har så svære pupper da Nå snakker jeg ikke om samleiet i seg selv,. Jeg snakker om at vi ganske enkelt ikke har det bra. Jeg tor disse puppene gjør at personlighetene våre rett og slett ikke passer sammen. Og det er ikke meg det er noe med. Jeg er helt greit utstyrt. 1
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #17 Skrevet 17. februar 2014 Dette må være kødd. Pupper kan ikke sammenlignes med størrelse på penis. Men penis kan sammenlignes med en vid en vagina. Anonymous poster hash: 8a54b...444 (Der et ikke sammenligningen som er kødd.) For en nedslående tråd. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Jamfør denne tråden, der det hevdes at mannens penis er avgjørende for at man har et godt samliv. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=812797&hl= Du er så jævlig teit. Anonymous poster hash: 317a3...fcc 2
Tøytigern Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #19 Skrevet 17. februar 2014 Det hevdes ikke i den tråden at mannens penis er avgjørende for et godt samliv! Det hevdes i en annen tråd at et flertall kvinner mener at størrelsen på mannens penis er avgjørende for et godt samliv, en påstand som motbevises i den tråden du viser til. Og det å hevde at størrelsen på pupper er avgjørende for samlivet, er like idiotisk som å hevde at penisstørrelse er det, og der tror jeg i alle fall at vi er enige. Anonymous poster hash: a4213...4f9 Nei, det er ikke den tråden jeg snakker om. Jeg snakker om tråden jeg linket til. Jeg vet da hvilken tråd jeg mener. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Dette kan selvsagt ikke sammenlignes. Mannens tenning teller ikke i dagens Norge. Alt går på kvinnen og hennes tenningsmønstre. Det er hun som skal definere hva det er lov til og ikke lov til å tenne på. Liten tiss er ekstremt turn-off. Små pupper derimot er kjempefint, men det er store pupper også. Punktum. Dette er fasit. Du har ikke lov til å mene noe annet. Anonymous poster hash: c7ac5...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå