Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg har vært litt skeptisk fra starten om dette er noe å satse på eller ikke. Han var ny utflyttet fra kona når vi ble kjent med hverandre, kun vært alene i 3 måneder etter mange års ekteskap.

Føler meg litt barnslig men hans gode forhold til sin x og hennes familie står litt i veien for oss, de feiret jul sammen selv etter at vi begynte å date. Noe jeg respekterte og syntes var modent gjort. Men stakk litt i hjertet og kan jeg være ærlig om, men som mor selv så syntes jeg det sikkert var en god løsning for barna de har i lag.

De deler omsorgen av barna så de må jo snakkes endel sammen, de har beholdt et vennskap. Noe som for barnas del er jo helt topp. For min del, så kjenner jeg usikkerhet og tviler på om jeg vil kunne trives der x og hennes familie tar opp så mye plass i livet til min nye flamme.

Han går i familieselskap på x´ens side for hun måtte jobbe og kunne ikke være der så han måtte følge barna sier han, men barna er såpass store at de kunne ha vært der uten tilsyn så jeg har mer tro på at han gjør det fordi han trivdes i den gamle svigerfamilien og syns det er vanskelig å gi slipp.

Er skilt selv men der har vi mer et høflig avstand og kun snakker sammen om nødvendig, han var utro og flere ting som gjør at jeg klarer ikke å tilgi ham og ønsker ikke et nært forhold. Aldri hørt et ord fra hans familie etter at det ble slutt heller, musestille. Har heller ikke oppsøkt kontakt selv, sånn sett men trives igrunn med den måten vi har valgt å gjøre tingene på. Ønsker ikke et vennskap med x´en eller hans familie. Har gått noen år og angrer ikke på det valget heller.

Nå vurderer jeg å avslutte det ferske forholdet da jeg er redd for at fremtiden vil innebære litt for mye av innblanding fra x´en hans. Ikke misforstå, selvfølgelig er det naturlig å ha kontakt osv. men liker helt ærlig ikke tanken på å ha det så nært når de var sammen i så mange år. Hvordan skal vårt forhold blomstre da ?

Det verste er at jeg er jo glad i han allrede icon_sad.gif Men om jeg skal være ærlig med meg selv så vet at dette er ikke noe jeg vil trives med i lengden. Forhold med mine, dine barn er utfordrende nok.

Hva tenker dere ? Er jeg helt sprø som vurderer å avslutte det hele kun pga dette ?

Føler meg litt barnslig når jeg tenker slik men tørr nesten ikke å involvere meg mer.

Anonymous poster hash: d7681...ac7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gikk de fra hverandre? Det hadde vært avgjørende for meg :-) dersom hun dumpet han for kort tid siden så hadde jeg ikke likt situasjonen og fjernet meg.

Anonymous poster hash: 20e7c...3fe

Skrevet

Det er han som burde være skeptisk. Du er jo sikkert ikke over eksen siden du ble dumpa. De har jo tydelig vokst fra hverandre, og hun er neppe noen trussel.

Skrevet

Det er han som burde være skeptisk. Du er jo sikkert ikke over eksen siden du ble dumpa. De har jo tydelig vokst fra hverandre, og hun er neppe noen trussel.

Du kunne ikke tatt mer feil, er flere år siden det ble slutt imellom meg og x´en. Men jeg sliter med tillit til menn etter det forholdet, det kan jeg innrømme.

Mener dere at det er naturlig å ha så god relasjon med sin x svigerfamile at det blir middags invitasjoner, møter opp i familie selskap osv ?

Når det var hans x kone som avsluttet forholdet dems og han ønsket egentlig ikke å skilles. Er det så rart at en blir skeptiskt til hva han egentlig vil ? Jeg har alltid vært tilhenger av å se på hva som blir gjort og ikke hva som blir sagt. Så selvom han sier han elsker meg og vil ha en fremtid med meg, så skjønner jeg ikke det når han fortsetter å være så tilkoblet det "gamle"

Anonymous poster hash: d7681...ac7

Skrevet

Problemet ditt er at det er for kort tid siden bruddet. De fleste bruker en del tid på å avvikle forholdet og stable seg på beina hver for seg, og i dette tilfellet har du kommet midt i den perioden.

Anonymous poster hash: 259bc...12f
Skrevet

Problemet ditt er at det er for kort tid siden bruddet. De fleste bruker en del tid på å avvikle forholdet og stable seg på beina hver for seg, og i dette tilfellet har du kommet midt i den perioden.

Anonymous poster hash: 259bc...12f

Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...