Jeanine Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 og jeg venter i spenning på svarene! Faktisk så håper jeg på en del avslag. Høres sikkert kjempe teit ut, men det har seg slik at vi har invitert en haug med gamle tanter og onkler som vi ikke har noe særlig kontakt med. Men for oss så ble det slik at skulle vi invitere noen av dem så måtte vi invitere alle, og da håper vi heller at de vi ikke har noe særlig kontakt med ikke kommer.. vi har begrenset med plass til middag og fest og selvsagt begrenset med penger, noe som igjen gjør at vi ikke har fått invitert alle vi skulle ønske ha der den dagen. Derfor har vi laget en b-liste med folk vi gjerne vil invitere dersom en del andre ikke kommer.. mange som kanskje ikke ville vært så happy for å bli invitert som "b-venner", men jeg håper inderlig at de ikke tenker slik og heller blir glade for en eventuell invitasjon! Vi har satt svarfristen ganske tidlig, slik at de eventuelle b-menneskene får invitasjoner i god tid og kanskje da ikke engang legger merke til at andre har blitt invitert først.
Grooo Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Spennende! Jeg hadde vært kjempeglad for å stå på en "b-liste" og få være med hvis mange andre trekker seg. Giftet oss for ti måneder siden i dag, og vet at det koster! Men min mor og far blir rett og slett dødelig fornærmet over slike "b-lister" og hadde aldeles ikke kommet om de fikk invitasjon etter de andre. I tillegg hadde de mumlet sure ting om det i månedsvis etterpå. Håper ikke mange er som dem!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Ja, er det ikke gøy når invitasjonene endelig er sendt. Da er det liksom ingen vei tilbake. Vi hadde heller ikke regnet med at alle vi inviterte skulle takke ja (selv om vi håpet på det), men hos oss takket faktisk ALLE de 54 inviterte ja.
Gjest Muslingen Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Vi inviterte 60 gjester...og vi håpet også at en del av dem skulle takke nei. Vi har liksom ikke råd til noe kjempebryllup. Og vi inviterte kun nærmeste venner og familie + gudforeldre. Var ganske mange som takket nei da, så vi skal ha et liiite bryllup. Tror vi blir rundt 35 til sammen. Kos deg videre med forberedelsene!
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Har det sånn vi også. Er av diverse grunner nødt til å invitere en del familie vi ikke har kontakt med, og har derfor ikke plass til alle venner. Håper på en del avslag, slik at vi får plass til flere som vi vil ha. Så lange man sørger for å sende ut alt i god tid er B-lister helt ok, og også vanlig i offisiell sammenheng. Folk vil mao ikke nødvendigvis vite at de står på b-liste. Og om de får vite det er det greit for meg, så får de helelr bli sure. For grunnen til at de står på B-listen er at de er A-liste for meg, men ikke for mine foreldre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå