AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Har i en periode truffet et gutt jeg har hatt sex med. Han er en skikkelig god gutt og vi har nydelig sex sammen. Har hver gang kysset mye under selve sexen. Men nå kommer poenge, på lørdag var jeg DRITA, var på en uteplass hvor han var(ikke fått det med meg pga av for høy promille) og jeg ble kysset av hans beste kompis og jeg kysset nok tilbake. Dette har jeg sakt til han jeg har sex med. I går når vi hadde sex kysset vi ikke, jeg følte det ble røff sex og Thats it. Han har ikke rette følelsene for meg for noe videre forhold, det har han sakt. Og jeg legger meg ikke oppi om hans flørter eller hvem han roter med. Husker han sa en gang han ikke ville dele meg med noen andre, men da var han drita. Men kan han ha reagert forde på kysset jeg gå kompisen? Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Ja, han er irritert. *sagt. Anonymous poster hash: a92bf...d60 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Er det noe jeg kan gjøre for og ordne opp? :,(Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Nei, og det er vel strengt tatt ikke nødvendig å ordne opp i det ettersom han ikke vil noe mer med deg? Men litt eiesyk høres han ut. Anonymous poster hash: 92675...9e1 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Han har nok fått et helt annet syn på deg nå, ville hvertfall jeg fått hvis jeg var i hans posisjon. Men lurer på en ting, sa han at han ikke hadde de rette følelsene for deg før eller etter du kyssa kameraten hans? Hvis det var før har han vel ingenting å klage over Anonymous poster hash: 552bf...0aa 1
Ferny Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Han har nok fått et helt annet syn på deg nå, ville hvertfall jeg fått hvis jeg var i hans posisjon. Men lurer på en ting, sa han at han ikke hadde de rette følelsene for deg før eller etter du kyssa kameraten hans? Hvis det var før har han vel ingenting å klage over Anonymous poster hash: 552bf...0aa Virker som om de har en ganske åpen/løs greie. Så regner med følelsene hans ikke var til stede fra før av. Sånn sett har han ingenting han skulle ha sagt. Hvis jeg var jenten i denne saken, så hadde jeg sett meg om etter en annen. Og i hvert fall ikke fått dårlig samvittighet i dette tilfellet...
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar. Han har vel ikke sagt direkte han ikke vil mer,men han er den som aldri tar kontakt og jeg er den som maser og vil treffe han. Jeg har 2 barn, så blir mest i helgene når barna er oss pappen. Så han føler vel jeg er en grei dame og kose seg med i ny og ne. Angrer ihvertfall veldig og håper han ikke tror jeg er en F....! Men blir ikke ta mer kontakt nå så får jeg bare vente å se. Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Uansett hvordan det er så er det på tide for deg å komme deg videre. Hvis tilfellet var at han faktisk hadde de rette følelsene for deg så har han nesten garantert mistet de etter at du klina med bestevennen hans. Hvis tilfellet var at han aldri hadde de rette følelsene for deg så kommer han garantert ikke til å få de heller etter at du klina med bestevennen hans. Anonymous poster hash: 552bf...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Faen og Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Det du gjør er å ikke kontakte han. Når han kontakter deg neste gang så sier du at du ikke likte han slik han var sist, og ikke lenger føler for å fortsette. Og du skal ikke be om unnskyldning for at du kyssa kameraten. For da gir du han et tak på deg. Anonymous poster hash: ce2c3...681 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Selvsagt ser han annerledes på deg når du har vært bortpå kompisen hans. Sier seg selv. Dette kan du nok ikke gjøre noe med videre, nei. Anonymous poster hash: 304fd...0ee
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Åååååh jeg vet! Var bedritent gjort av meg, men jeg vet at den kompisen kom i en stor fart og kysset meg helt uten vidre. Og jeg var dum, teit og ikke minst drita å kyssa tilbake. Men jeg får bare ta tiden til hjelp å vente å se om han tar kontakt. Tusen takk for at dere gidder å svare meg. Kjenner jeg var nok litt mer betatt av gutten en det jeg trodde. Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
Ferny Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Åååååh jeg vet! Var bedritent gjort av meg, men jeg vet at den kompisen kom i en stor fart og kysset meg helt uten vidre. Og jeg var dum, teit og ikke minst drita å kyssa tilbake. Men jeg får bare ta tiden til hjelp å vente å se om han tar kontakt. Tusen takk for at dere gidder å svare meg. Kjenner jeg var nok litt mer betatt av gutten en det jeg trodde.Anonymous poster hash: 2bd8e...eba Men han har ikke de rette følelsene for deg eller...?? Skjønner ikke helt hvorfor du stresser. Du sa jo han ikke ville ha et forhold med deg uansett. Eller var det først etter at du kysset komisen at han ikke ville ha deg?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Selvsagt ser han annerledes på deg når du har vært bortpå kompisen hans. Sier seg selv. Dette kan du nok ikke gjøre noe med videre, nei. Anonymous poster hash: 304fd...0ee Den han burde se annledes på er vel den her kameraten som kysser på elskerinnen hans.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Han har vel ikke sakt så mye om følelsene til meg, men jeg merker godt på han at han ikke er klar for noe familieliv med meg og barna. Men jeg vet han liker meg veldig godt og han sier han elsker og ha sex med meg. Jeg er vel blitt forelsket i forelskelsen å nyter det vi har pga jeg har vert lenge singel og mamma på fulltid. Men er så redd jeg har ødelagt alt og at han ser på meg som en latterlig tøs. Var veldig koselig og ha kontakt med han førde om det var jeg som tok alt av kontakt. Tror og han hadde veldig respekt for meg pga jeg er eldre en han, og han vet eksen min vil tilbake. Så kan jo være han følte littdet samme som mmeg, men torte ikke vise det i redsel for at jeg skulle ta tilbake eks. Huff nå tenker jeg og kverner mye Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Det er ikke bare lett med helt uforpliktende sex med en fast. Tror uansett at en vil føle seg l i t t spesiell? Tror nok han ble såret eller iallefall fikk en knekk i stoltheten sin. Men siden dere ikke er i forhold, må han (og du?) bli enige om et par regler. Du gjorde ikke noe s å galt mtp relasjonen deres. Han sier han ikke er intr i mer. Syns det virker litt som han er jeg. Ta litt tid til hjelp, så kanskje det ordner seg. Uansett er det godt du ikke er altfor dypt involvert i ham. Du hadde nok hatt det verre da. For å se det litt lysere i situasjonen :-)Anonymous poster hash: f8831...92f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Tusen takk for et veldig fint svar Skal la det gå en stund før jeg evnt tar kontakt med han igjen. Da har kanskje noen tanker plassert seg for oss begge. Han er en kjempe snill og god gutt, men jeg har litt andre verdier i livet (familie og barn) så jeg tror ikke jeg kan kreve noe fra han. Men vil samtidig ikke "miste" det vi hadde, for det gå meg litt glede i helgene jeg er alene. Men er veldig glad dere sier jeg ikke har gjort noe "galt" og at han ikke kan reagere på det. Anonymous poster hash: 2bd8e...eba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå