AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg vurderer å flytte ut av huset til sambo. Hovedårsaken er at han er så grisete når det kommer til enkelte ting. Det begynte med at jeg la merke til han ikke vasket hendene sine før han lagde mat. Tenkte ikke så mye over det, men så la jeg merke til at han gikk på do uten å vaske hendene, og deretter rett bort for å lage middag. Æsj... Jeg har sagt det til han tusen ganger, men han vasker seg kun når jeg ber han om det. Sier jeg ingenting gidder han ikke vaske hendene. Heller ikke etter han har sitter på do og bæsjet. Dette har medført at jeg hele tiden går og tenker på at dørhåndtak, klær og til og med maten i kjøleskapet må være infisert av tarmbakterier og penisbakteriet fra hendene hans. I går kveld tok jeg det opp med han, at jeg vurderer å slå opp med han og dette, og da bare fnyser han av meg og kaller det et "ikke-problem", og så er liksom alt brå igjen.. Anonymous poster hash: d7f7f...886 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Å fyfasan.. Skjønner deg godt! Anonymous poster hash: 87a7c...a3a 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Send ham tilbake til produsenten (mora) for reparasjon/oppgradering? Oppdragelsen stoppet tydeligvis i 5-årsalderen.Anonymous poster hash: 3c646...2e8 12
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Ichk! Du får legge denne på FB-veggen hans; Skam bedrer håndvask Anonymous poster hash: 2eb0d...bef 2
Jellybean78 Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Herregud, er det en 5-åring du er sammen med? Eier han ikke skam overhodet?
Lila Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Å fysj, så ekkelt! Og dette er en voksen mann? Tydelig at dette er noe han ikke har lært i oppveksten. Det er absolutt et problem! Har du snakket med foreldrene hans om dette? Han høres jo ut som et lite barn som ikke forstår at man må vaske hendene.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Æsj. Svigerfar er på samme måte. Har gitt klar beskjed til mannen at hvis han ender opp på samme måte er det rett ut. Noe så ufattelig ekkelt. Var forresten hos svigers igår og sønnen vår er i dag hjemme med oppkast og diaré. Veldig vanlig når vi ha vært der. Anonymous poster hash: e724e...d90 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Æsj, for en gris! >_< Er ikke sånn veldig fisefin av meg men det der er bare ekkelt og uhygenisk! Vil helst ikke ha andres tarmbakterer i maten min(eller min egen for den saksskyld!). Skjønner virkelig ikke hvor dere finner disse mennene Enten det eller så er jeg bare griseheldig med min mann:P Men er jo mulig han ikke har blitt lært det i oppveksten og dermed ikke helt har det som en refleks/vane å vaske hendene. Mine foreldre pusset aldri tennene mine så jeg har det ikke som vane. Men jeg er jo voksen, jeg skjønner jo at jeg ikke kan gå rundt å ikke pusse tennene for det! Så jeg minner meg selv på om det støtt og stadig, og mannen din er nå vel også voksen og (burde) forstå at han ikke kan la være å vaske hendene. Anonymous poster hash: c6649...748
Gjest Haaploes Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Gud, så ekkelt! Har du forsøkt å sette frem våtservietter? Det er jo ikke like "tiltak" som å vaske hendene. Ikke at det skulle være nødvendig å sette frem våtservietter til en voksen mann, men likevel... Æh.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Eller inviter folk på besøk og kommenter høylytt, så alle hører det, "Men *samboer* da, hvorfor i svarte vasker du ikke hendene før du begynner å lage mat til oss/etter du har vært på do? Æsj!". Skal bli moro å se ham forsvare det overfor hele vennegjengen. Min var litt sløv med tannpuss i starten. Første gang jeg oppdaget det utbrøt jeg forskrekket "Pusser du ikke tennene før du legger deg??!". Fikk bare mumling til svar, og siden har han pusset tennene hver bidige kveld (og morgen) de siste ti årene, og gjerne en gang ekstra i ny og ne også Anonymous poster hash: 3c646...2e8 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #11 Skrevet 17. februar 2014 Å snakke med foreldrene hans går ikke, de er døde. Samboeren min nærmer seg forøvrig 60. Mannen er ikke dum, han skjønner at han burde vaske hendene. Han bare GIDDER ikke. Mener det er jålete. Han er av typen arbeidskar med grove hender. Grøsser av tanken på at han var alene hjemme i hele januar(jeg var på jobbreise). Når jeg kom hjem da vasket jeg ned HELE huset med salmiakkvann, kjøpte inn såper til alle husets vaskeservanter, og ga stree,g beskjed om at nå skjerper han seg. ble det noe bedring? Nei......Anonymous poster hash: d7f7f...886
LexSuperior Skrevet 17. februar 2014 #12 Skrevet 17. februar 2014 Det hadde jeg ikke taklet.. Fysj! 1
Pearl2.0 Skrevet 17. februar 2014 #13 Skrevet 17. februar 2014 Isj, tror gutter generelt har litt dårligere hygiene når det gjelder sånt. De kan jo finne på å ligge på sofaen med hånda nedi buksa for så å ta seg noe å spise, forsyne seg av godteriskåla osv. som om det var det mest naturlige man kan gjøre :/ Kvalmt og ekkelt!
Gjest Lille-pus Skrevet 17. februar 2014 #14 Skrevet 17. februar 2014 Å snakke med foreldrene hans går ikke, de er døde. Samboeren min nærmer seg forøvrig 60. Mannen er ikke dum, han skjønner at han burde vaske hendene. Han bare GIDDER ikke. Mener det er jålete. Han er av typen arbeidskar med grove hender. Grøsser av tanken på at han var alene hjemme i hele januar(jeg var på jobbreise). Når jeg kom hjem da vasket jeg ned HELE huset med salmiakkvann, kjøpte inn såper til alle husets vaskeservanter, og ga stree,g beskjed om at nå skjerper han seg. ble det noe bedring? Nei......Anonymous poster hash: d7f7f...886 Fungerer du som mamma'n hans? - det høres nemlig slik ut. Og hva er det som er så himmelsk fantastisk med ham? - om jeg må få spørre... Han æ'kke no' for meg. Punktum.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #15 Skrevet 17. februar 2014 Æsj ja! Jeg hadde jo faktisk gjort det slutt, da jeg ikke kan være sammen med en jeg gremmes over. Man mister jo lysten. Anonymous poster hash: 35d9f...36e 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #16 Skrevet 17. februar 2014 Det tror jeg faktisk ikke jeg hadde taklet. Fysj! Anonymous poster hash: 428cc...cd2
Anciol Skrevet 17. februar 2014 #17 Skrevet 17. februar 2014 Å pfui motbydelig , gi'n et ultimatum, enten begynner han å vaske hendene ellers drar du din vei!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #18 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en mor som er sånn. Som resultat har jeg blitt ekstremt nøye på dette selv, men kan faktisk ikke huske hvem det var som lærte meg om hygiene. Det gikk vel bare opp for meg en dag hvor ekkelt det er å droppe håndvask. Nå får jeg litt hetta når jeg besøker min mor, åpner dører med albuen som på et offentlig toalett Hadde ikke taklet å ha det sånn med en partner. Noe respekt må man ha for hverandre. Skjønner ikke at det kan være så vanskelig selv om man ikke er vokst opp med det. Hvis jeg selv brydde meg døyten om håndvask, ville det jo kostet meg nada å vaske meg hvis partneren ba om det. Anonymous poster hash: 25a38...b2c
ArneA Skrevet 17. februar 2014 #19 Skrevet 17. februar 2014 Fysjom! Vask de fckins hendene. Det er et absolutt minimums krav til personlig hygiene...
Gjest Alett Skrevet 17. februar 2014 #20 Skrevet 17. februar 2014 Haha, jeg hadde pakket sakene mine og gått gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå