AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Når fikk du din endelige positive test? Endte det i SA? Viss ikke, hvorfor fikk du sent positiv? Anonymous poster hash: 1e64e...b16
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Satt akkurat med samme spørsmålet o hode, å tenkte jeg skulle spørre her inne. I mitt første svangerskap hadde jeg ett stort sprang mellom positiv tester og negative tester. Jeg testet først svaaaak positivt, for så å bare få negative tester. Men etter en uke ca etter den positive testen fikk jeg "gravid" på CBD. Nå har jeg en frist sønn på 3'år.:-) Jeg lurer egentlig derfor på om kroppen min kan være treg til å produsere Hcg? Er dette mulig? Anonymous poster hash: e83ca...3df
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Fikk positiv test 9-10 dager over IKM. Endte i SA.Anonymous poster hash: ebc89...8af
Lesbiskprøver Skrevet 18. februar 2014 #4 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Jeg testet negativt med graviditetest stav fra billigtester.no 14 og 15 dager etter egguthenting (eggløsning). Brukte morgenurin og fulgte prosedyren. Testet igjen 17 dpo bare for å verifisere resultatet og for å kunne stoppe resten av progesteronsprøytene umiddelbart, men da viste testen svakt positivt. Er nå 19.5 uker på vei. Endret 18. februar 2014 av Lesbiskprøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå