AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 hei. er gravid i 2mnd, og finner ut at jeg er kjempesliten i den jobben jeg har nå. har lest litt på nav ang svangerskapspenger, men vil høre fra dere som faktisk har det. jeg har tenkt å redusere arbeidet mitt med 50%, altså jobbe bare 50% og får utbetaling fra bedriften, og blir det slik at nav betaler med 50% i svangerskapspenger? jeg har en jobb som er veldig stressende og med stor belastning. det blir hele tiden stående jobb (kassa), eller påfylling varer( mye bøying opp og ned), og innebærer mye tunge løft som kan være alt fra 5kg-25kg. dette har jeg jobbet med i flere år, men føler nå at det sliter på meg. har noen vært borti noe sånt og fikk dere innvilget svangerskapspenger med redusert arbeid? og nei,det er ingen mulighet å tilpasse jobben,for vi er bare to personer som som jobebr i denne butikken. den ene er meg, den andre er sjefen (butikkeier), dermed faller det meste på meg. Anonymous poster hash: b7d14...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå