Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er flink til å lage logoer?

Ønsker å få et par forslag til firmaet jeg skal starte...

Den MÅ være laget i Illustrator...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva type firma då? Logoen bør jo passa til firmaet - ein stilig logo med blomar passar ikkje til ein jernvarehandel...

Fortel litt meir om firmaet du - namn og arbeidsområde og meir om du kjem på noko - så blir det enklare for dei som vil prøva seg å hjelpa.

Skrevet

Okay! Her er saken!

Jeg utvikler hjemmesider, grafiske profiler ol...

Men som alle som jobber med det, vet.. så har man aldri tid til å lage noe til seg selv. Jeg har en liten Idè om logo, men tenkte kanskje noen har noen bedre ideer enn meg.

Firmaet skal hete Klick

Alle forslag mottas med Takk :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke litt lurt å lage denne logoen selv. Hvis du jobber i bransjen så er vel en portfolio en viktig del av din hverdag, og da skulle man jo tro at logoen til sitt eget firma burdre representere din stil og kunnskaper.

Hva hvis noen sier de liker logoen din og spør hvordan du lagte den? Eh....nei, den fikk jeg noen andre til å lage.

Skrevet

Å lage ein god logo er slett ikkje noko alle kan, sjølv om dei har god utdanning innan design. Så å ikkje lage logoen sjølv, det er ikkje noko å skamma seg over. Elles skal jo ein logo fungere på fleire område, i ulike oppløysingar, fargar og svart/kvitt, gjerne med og utan firmanamn - mykje å tenkja på :)

Elles, idéen som slo meg med ein gong, var komponentar som ein musepeikar, mus, og ein knapp (eller noko å klikka på.) Firmanamnet kan fungere som ein del av logoen, eller i særlege tilfelle logoen utan firmanamn. (Som t.d. favicon på web.)

Betre idéar kan nok dukka opp seinare, men dei næraste halvanna vekene bør eg helst konsentrere meg om andre ting...

Skrevet

Helt sant det du sier her Crazee. Det er faktisk mange firma innen bransjen som har fått andre til å lage logoen.. Og mange har ikke tid til å lage sin egen hjemmeside engang, så de har fått andre til å lage den.

Hvis du får tid, og har lyst, så blir jeg veldig glad for et forslag. Hørtes ut som en grei Idè den du kom med.

Vil også legge til at de websidene jeg lager, ikke er tung.. De er veldig enkle, men stilfulle. Og unike...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...