MissEi Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Hei Er bedt i utdrikningslag, jeg må reise ned samme dagen som utdrikningslaget er pga jeg jobber kvelden dagen før. Det tar 3 timer en vei. Jeg kjenner bruden og forloveren hennes. Vi skal være 14 stk. Alt skal være hemmeligt, vi får bare vite hvor vi skal møtes. Får ikke vite hvor vi skal sove, hvilken klær vi skal ha med oss eller hva det vil koste.. I utgangspunkte hadde jeg veldig lyst å gå, men nå når alt skal være så hemmelig kjenner jeg at jeg får mindre og mindre lyst.... Må jeg gå ?
Løvefrøken Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Du må jo i alle fall få vite hva det vil koste? Jeg hadde aldri dratt om jeg ikke visste kostnaden 3
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hei Er bedt i utdrikningslag, jeg må reise ned samme dagen som utdrikningslaget er pga jeg jobber kvelden dagen før. Det tar 3 timer en vei. Jeg kjenner bruden og forloveren hennes. Vi skal være 14 stk. Alt skal være hemmeligt, vi får bare vite hvor vi skal møtes. Får ikke vite hvor vi skal sove, hvilken klær vi skal ha med oss eller hva det vil koste.. I utgangspunkte hadde jeg veldig lyst å gå, men nå når alt skal være så hemmelig kjenner jeg at jeg får mindre og mindre lyst.... Må jeg gå ? Digger man ikke opplegget så melder man avbud. 2
Wonders Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Det skal bare være hemmelig for bruden. Og jeg hadde hørt om flere inviterte reagerte likt som deg... 2
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Det skal bare være hemmelig for bruden. Og jeg hadde hørt om flere inviterte reagerte likt som deg... Dere skal i samme bryllup?
Wonders Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Dere skal i samme bryllup? Ikke som jeg vet. Jeg tenker generellt. Alle untatt bruden skal få vite alt. 1
skruf Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Høres helt fjernt ut at du ikke får vite prisen, eller hva slags klær du bør ta med! Kjipt om det koster sånn ca 2500kr og du stiller i fjellturklær, mens du egentlig burde hatt med badetøy og gallaklær….. Hadde ikke dratt med så lite opplysninger!
skruf Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Ikke som jeg vet. Jeg tenker generellt. Alle untatt bruden skal få vite alt. Nå har jeg forstått det sånn at Ts ikke er bruden da…les hva hun skriver!
Wonders Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Nå har jeg forstått det sånn at Ts ikke er bruden da…les hva hun skriver! okai frøken utropstegn. Jeg har forstått likt som deg. Derfor bør TS høre med de andre inviterte hva de mener om å ikke vite noe på forhånd. Det er jo bare bruden selv som ikke skal vite noe, så hvorfor gjester da blir behandlet sånn synes jeg er rart. Og siden TS er gjest så kan hun da spørre de andre gjestene...... Hadde ikke dere forhøre dere? At gjester ikke får vite noe er nytt for meg, og jeg hadde ikke godtatt det.
MissEi Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2014 Jeg kjenner jo ingen av de andre.. Vil ikke være den sære som trekker seg pga at jeg synes opplegget er helt på tryne:/
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Jeg synes i grunn det er særere å bli med på et sånt opplegg, jeg da. Ikke søren om jeg ville blitt med på noe uten å vite hverken pris eller aktiviteter! Ikke alle har råd til alt, og ikke ale kan delta på alt (jeg har f.eks. et kne som gjør det umulig å gå langt eller gjøre ting med mye hopping. Ei venninne av meg har eksem som ikek kan gjøre ting som svømming og spabehandlinger. Helt greit hvis man vet om sånt på forhånd. Ikke særlig kult å måtte stå der på dagen og nekte å bli med) . Nå er det jo ikke alle som har det sånn selvfølgelig - men det er helt på trynet av hun som arrangerer det å forvente at folk skal hive seg med uavhengig av økonomisk nivå og hva aktivitetene er. Anonymous poster hash: baf89...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå