Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Håret mitt er fra naturen av kjedelig brunt, og jeg har farget det i alle år. Da jeg hadde kort hår, farget jeg det blåsvart, og fikk høre at det passet veldig bra til hud og øyne (jeg er litt brun og har mørke blå/grønne øyne).

Men etterhvert som håret ble lengre, passet det ikke med svart, og sammen med frisøren kom jeg fram til at en mørk brunfarge passet bra. Nå har ikke håret vært farget hos frisør siden i desember (har vedlikeholdt med semipermanent farge og glansvask), og jeg har frisørtime om en uke.

Jeg skal da farge håret, men lurer litt på om jeg burde få noen striper. MEN: jeg kler ingen toner som går mot gult/gyllent, og helt blonde striper i mørkt hår ser mest dumt ut.

Er det noen som kan ha noen gode forslag? Jeg er litt redd for å ha kun en farge i hele håret blir seende fake og flatt ut. Kanskje til og med noen bilder jeg kan bli inspirert av?

Håret mitt er glatt og blankt, og bittelitt kortere enn skulderlengde, og jeg sparer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Brunt hår med rødlige striper er tøft! Men oxo brunt hår med striper i lysere bruntoner. Et annet tips: legg helt mørke striper under og farg det øverste håret litt lysere. Da synes de mørke stripene igjennom. Ganske tøft!

Gjest Ethereal
Skrevet

Rødlig er det jeg vil unngå, for så fremst det ikke er lysende brannbilrødt, kler det meg ikke overhode :veldigsur: Jeg ser bare sykelig og blass ut. Jeg har tenkt på det med å farge overhåret lysere, men vet ikke helt i hvilken farge? Det burde jo finnes KALDE lyse bruntoner :klø: ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...