Gjest Bifrost Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Ok. Så... jeg forventer ikke mange svar, men jeg må bare spørre likevel... Hvordan endte du opp der du er nå? Med akkurat h*n du er sammen med nå? Jeg regner med dere forventer ett svar fra meg og. Ok, så kort som mulig, værsegod: Selv møtte jeg min første mann på fest 5 måneder etter at jeg slo opp med min første kjærest (langdistanseforhold fungerte ikke for oss). Min bestevenn mente "vi passet perfekt" jeg tenkte "haha, nei" 2 år senere hadde vi på mystisk vis bygd ett hus sammen. 10 år senere hadde vi to barn og like mange skilmisser. 3 år senere traff jeg en annen (gjennom felles venner), vi rakk å være forlovet i 3 år før jeg endelig innså hvor ille det faktisk var (psykisk misshandling). Og nå? Nå er jeg sammen med en jeg tilfeldigvis møtte på butikken, tro det eller ei.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Fordi jeg var i en kjip situasjon- og han kom inn i livet mitt med litt fart og futt.... Nå har livet mitt stabilisert seg- og jeg ser jo at dette ikke er liv laga...... Har dårlig samvittighet for at jeg nok har brukt han i disse to årene, og kaster han bort som nå som jeg har kontroll igjen.... Eneste trøst er at han i tidligere forhold alltid har vært utro- så da tenker jeg bare "Goes around, comes around".... Så er det vel bare å vente til Karma bites my ass da...... Anonymous poster hash: 0fb34...29d
Wonders Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Hardt arbeid, mye kjælighet, ungikk all form for drama. Tålmodighet. Diskusjoner. Åpenhet. Jeg fikk tiden og redskapene jeg trengte for å vokse.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 hmmm... fordi jeg kom inn på det studiet fordi jeg greide alle eksamenene fordi samboeren min ville flytte hit fordi jeg fikk den jobben Anonymous poster hash: d37b7...f9a
Anglofil Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tok et valg om at jeg ville ha det bra og ikke finne meg i dritt. Så jeg har tatt ut separasjon fra min exmann og har en kjæreste som behandler meg med omsorg og respekt. Min nåværende kjæreste var den som gav meg en grunn og spark i rumpa til å ta ut separasjon offisielt, selv om min ex og jeg hadde levd fra hverandre en god stund, og mine følelser for han hadde dødd ut for over et år siden. Har vært sammen med kjæresten min i snart tre uker og veldig fornøyd med valget jeg har tatt. Mvh Yvonne
Gjest Heartbeat Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ble singel og han og flere bad meg ut på date. Men det var noe spesielt med han, så moden, naturlig og vennlig, omsorgsfull, vi pratet vekk flere timer, han var uerfaren med jenter og det tenner meg . Så valget var lett Finnes ikke noen som er så god og naturlig og ekte som han Jeg er heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå