AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Jeg ser ofte, ja faktisk nesten hver dag, folk som spør om samlivsråd på kg, og som ender med å dumpe partneren før tråden er omme. Gjerne i løpet av et par timer etter at tråden startet, men det tar sjelden lenger tid enn et døgn. I mange av tilfellene har kg åpenbart rett i sitt unisone "dump ham", og noen av de umulige kjærestene som beskrives her er unektelig opplagte dumpekandidater. Men jeg må innrømme at jeg har antatt at et stort flertall av disse trådene er trolling fra folk som kjeder seg. Jeg mener, hvem spør kg til råds, og går rett ut og dumper kjæresten, for så å melde tilbake til kg innen noen minutter? Er det noen her som har laget en sånn tråd som har vært reell? Trådene jeg snakker om går omtrent sånn: TS beskriver noe avsindig kjæresten har sagt eller gjort TS får en rekke støttende svar og rådes til å dumpe ham TS sier at kjæresten kommer hjem snart TS forteller at nå har hun snakket med ham, og han sa sånn og sånn, den slasken TS får nye støttende svar og råd om dumping TS forteller at nå er det dumpet TS mottar sin hyllest og forlater tråden Anonymous poster hash: c7bc7...897
Gjest Alett Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Nei, men jeg har vært klar for å dumpe eksen før jeg laget en tråd på kg. Det fine med kg er at du kan få bekreftet at du ikke er så helt på jordet med tankene dine allikevel.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Her var dagens dumpetråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=812680&page=3#entry13988421 Anonymous poster hash: c7bc7...897
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg havnet sånn halvveis i samme situasjon. Men da var greia at exen sendte meg en sms om at vi måtte snakke sammen. Jeg var så fortvilet, og søkte hjelp på kg. Skulle til å gjøre det slutt sjæl men ville vente til jeg hørte hva han sa. Tviler på at de fleste dumper kjæresten sin bare fordi noen på kg sier at det er lurest. Da er det noe som har ulmet lenge. Anonymous poster hash: a8cd0...2d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå