Børil Skrevet 17. februar 2014 #1 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg har en hemmelig drøm om å bryte ut av min kjedelige tilværelse med A4-jobb og jobbe med makeup. Noe av grunnen til at jeg nøler litt med det er at det er så vanvittig dyrt å ta utdannelse i dette. Så før jeg (eventuelt) tar det store skrittet å ta en slik utdannelse, tenkte jeg at jeg kanskje skulle teste et kortere kurs. Jeg ser de arrangerer to slike kurs ved Imageakademiet denne våren. Tidligere har jeg sett at de tilbyr helgekurs ved NISS også. Så det jeg lurer på, er om noen her har tatt et slikt kurs? Var det verdt pengene? Fikk du bruk for det du lærte? Jeg er også interessert i å høre fra folk som har tatt full makeupartistutdannelse. Hvor tok du utdannelsen, og var du fornøyd? Har noen av skolene (NISS, Imageakadmiet, Art Complexion, Tone Lise Akademiet) bedre "rykte" enn de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #2 Del Skrevet 13. desember 2024 Jeg lurer på det samme, prøvde du noen gan @Børil? Anonymkode: 0ab54...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå