AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Vet ikke hvilken kategori dette havner under, men så gammeltanten min postet noen linker på FB som linket til en side kalt epla.no, der hun solgte tøy/stoff ting som klær og hatter som hun hadde laget, som en slags nettbutikk. er det noen her som har vært borti epla.no? koster det noe å være med der, og kan man bare selge klær man har sydd/strikket/heklet, eller kan man selge andre ting? hvis noen av dere har butikk/profil der, hva selger dere? tjener dere noe særlig på det? Anonymous poster hash: bf8c0...4ab
Pringle Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Jeg ser det er mange som selger brukte ting der, serviser og bokser ol. Hvordan man går fram for å bli selger, aner jeg ikke, men det finnes vel instruksjoner på nettstedet?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 har du erfaring med etsy.com? epla er den norske versjonen Anonymous poster hash: 65daa...834
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 FAQ for epla.no er et godt sted å begynne Der finner du Hva kan man selge på epla og Hva koster det å opprette epla-butikk pent tilgjengelig Anonymous poster hash: 64cbe...19d
Honey Dew Skrevet 18. februar 2014 #5 Skrevet 18. februar 2014 Vet ikke hvilken kategori dette havner under, men så gammeltanten min postet noen linker på FB som linket til en side kalt epla.no, der hun solgte tøy/stoff ting som klær og hatter som hun hadde laget, som en slags nettbutikk. er det noen her som har vært borti epla.no? koster det noe å være med der, og kan man bare selge klær man har sydd/strikket/heklet, eller kan man selge andre ting? hvis noen av dere har butikk/profil der, hva selger dere? tjener dere noe særlig på det? Anonymous poster hash: bf8c0...4ab Du registrerer deg som bruker og går inn på Start butikk eller hva det heter, så følger du veiledningen. Du kan også ta kontakt med kundeservice og få dem til å hjelpe deg.
Ny Bruker Skrevet 1. juni 2016 #6 Skrevet 1. juni 2016 Du bare registrerer deg som bruker og betaler månedsavgift og 15% av ting du selger. Dette får du i en faktura hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå