Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 34 år. Jeg var i starten av 20 årene da jeg møtte han. Vært sammen lenge, men jeg stusser veldig over hans manglende evne til å lære av feil.

Han er tøff i trynet hvis han misliker noen eller andres kjøremåte. Han har fått ertet på deg taxi- sjåfør, bar tender, kelnere, de som passer biler i syden ( hadde leiebil på en parkeringsplass) han kan svare med å si: I am a lawyer. You cant charge this way without giving receits. Han er ikke advokat, men har studert litt jus. Sier vedkommende at han ikke får gitt kvittering kommet han med noen spydigheter og skjellsord. Vi går deretter. Siste nytt. Han prøvde advokat løgnen på noen som viste seg å være sivilpoliti. Han kom i skikkelig problemer. Deretter må han ringe moren eller faren for hjelp.

Anonymous poster hash: fbfb1...6bd

Videoannonse
Annonse
Gjest Jørild
Skrevet

Dette hadde jeg ikke giddet, jeg forventer at en voksen mann oppfører seg som en voksen mann.

Jeg hadde gitt han er ultimatum. Voks opp eller oppfør deg som et barn alene.

• Liker 7
Skrevet

Uff... Jeg har også en sånn fyr som ikke lærer, og det han gulper opp blir bare mer og mer latterlig egt.. Kjenner følelsene svekkes, men klarer ikke å gjøre det slutt heller. Så jeg følger denne, og håper det kommer inn råd jeg også kan dra nytte av.

Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Patetisk i grunn.. Fake at man er advokat fordi man har studert litt juss? Høres ut som en fyr med svært lav selvfølelse. I en alder av 34 så er det ganske vanskelig å reversere.

Skrevet

Så du er sammen med en kranglete og kverulerende type? Ufattelig slitsomt å ha slike personer tett innpå seg, ville forventet at han skjerper seg. (Er selvfølgelig tillatt å svare på tiltale fra andre, det er uprovosert egging til bråk jeg sikter til)

Anonymous poster hash: 5b48a...5b8
Skrevet

Noe så slitsomt! Har du tatt det opp med han? En voksen mann må klare å oppføre seg deretter, og ikke minst forstå konsekvensene av å lyge på den måten.

Skrevet

Jeg dauet. Lite attraktivt....

Anonymous poster hash: fbfd1...fc9

Skrevet

I dag er det isfront i heimen. Tenker kun på dette jeg nå, også mener han at jeg ikke støtter han siden jeg ikke tar hans parti. Foreldrene er sure på han også. Jeg støttet han da jeg var 22, men har sett at det ene og alene er hans atferd som fremprovoserer problemene han møter i livet. Noen tips til hva jeg skal si? Jeg sa at han ikke har min støtte fordi jeg vet hvor sint og oppfarende han er i trafikken og i stressede situajoner. Jeg sa at det var siste gangen han gjør sånt. Jeg kan bli sint selv, men er ikke frekk og lyver ikke. Han fikk tiltale av politiet fordi han i tillegg tok de for å være idioter. Husker ikke hva alt dreide seg om, det var en kverrulering når han selv hadde gjort noe som ikke var riltig. Han fortalte meg deretter at han kunne ringt en av de mest kjente advokatene, som tross alt er faren til eksen. Jeg orket nesten ikke høre. Synes det å sette seg høyere enn andre og være arrogant er usmakelig. Han gjør det ikke ofte, men det hender. Og jeg liker det dårlig. TS

Anonymous poster hash: fbfb1...6bd

Skrevet

Selv om han hadde vært advokat, hadde det vært lavmål å bruke det som et argument i en diskusjon. Spesielt dersom han i tillegg vet han tar feil. Slike typer er rett og slett usympatiske og ikke noen som blir lenge i min omgangskrets.

Gjest Jørild
Skrevet

En advokat ville aldri oppført seg slik..!

Skrevet

En advokat ville aldri oppført seg slik..!

Det kan vel godt hende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...