Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, trenger litt hjelp her..

Går på Loette og har med denne hatt regelmessig mens i over tre år.

På nåværende pillebrett (har begynt på sukkerpillene nå) har jeg rota noe fælt og glemt kanskje 8 piller til sammen..(Jepp, temmelig rotehue denne måneden!)

Så. Fikk en blødning 1 uke og fire dager før forventet mens. Denne varte i ca en uke, men var ganske annerledes enn vanlig mens.. Trengte ikke bind eller tamponger.

Forventer vanlig mens i dag, men den har ikke kommet enda. Tok en graviditetstest i dag tidlig, men den var negativ.

Eller, det var antydninger til en rosa strek på sidene, men denne skinte ikke gjennom på strimmelen.. (Så da er den vel negativ?!) Fikk tatt på testområdet med fingrene før jeg tok testen, men har ikke sett noe sted at dette kan være skadelig for testen..

Spørsmålet mitt er vel egentlig om jeg bør forvente mens som vanlig ettersom jeg hadde denne mellomblødningen, eller hva jeg skal gjøre videre.

Tenkte å ta en test om to dager for å se.

Selv om en graviditet ikke var planlagt merker jeg at jeg blir VELDIG glad dersom jeg er gravid, men vil ikke glede meg for mye i tilfelle det skulle vise seg å ikke være noe der :)

Noen med tips eller egne erfaringer som ønsker å dele? :blomst:

Anonymous poster hash: 538ab...f38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo alltids en sjangse, men jeg tviler.

Er nok bare surr pga du har tullet med hormoner.

Anonymous poster hash: f359a...aa4
Skrevet

TS her..

hmm.. ja, det er vel mest sannsynlig det :)

Noen som har opplevd lignende med tester?

Eller mellomblødninger?

Skrevet

Fikk bortfallsblødning/"mens" etter bare to dager med glemt pille. Du kan ikke forvente mens til vanlig tid denne mnd, men vil få den igjen på neste runde med sukkerpiller.

I tilfelle graviditet kan det være aktuelt å gå over til kondomer til du starter nytt brett, så ikke et evt embryo utsettes for p-pillene.

P-piller egner seg ikke for "rotekopper", da bør du skifte til annen måte, som f.eks p-ring. Du har kanskje en kjæreste som stoler på at du tar ansvar?

Anonymous poster hash: 7fd59...2f3
Skrevet

Fikk bortfallsblødning/"mens" etter bare to dager med glemt pille. Du kan ikke forvente mens til vanlig tid denne mnd, men vil få den igjen på neste runde med sukkerpiller.

I tilfelle graviditet kan det være aktuelt å gå over til kondomer til du starter nytt brett, så ikke et evt embryo utsettes for p-pillene.

P-piller egner seg ikke for "rotekopper", da bør du skifte til annen måte, som f.eks p-ring. Du har kanskje en kjæreste som stoler på at du tar ansvar?

Anonymous poster hash: 7fd59...2f3

Skrevet

TS her.

Okei, da får jeg bare avvente og se an hvordan det går.

Enig med deg at p-piller ikke egner seg for rotekopper ;) Sambo er fult klar over situasjonen, så vi har begge i fellesskap tatt beslutningen om å ha sex likevel. Skulle det vise seg at vi blir gravide er ikke dette gjort bak hans rygg.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...