daemonia Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 <br /><br /> Disse bokstavene og tegnene... Hva skal det bety? Når jeg ser at det her blir brukt i diverse tråder så irriterer det vettet av meg, fordi at jeg for det første ikke ser noen "tegning" eller symbol i det her, og for det andre så tenker jeg på en slags durelyd to ganger på rad... HVA SØREN BETYR DET HER???
ekkoet Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Dette er koder som brukes på nettsider for å formatere skriften. Noen forum etc. har filtre som gjør at man ikke kan bruke dette og da vil de komme frem som klartekst. <BR> er "Break", altså linjeskift. <BR /> er vel strengt tatt ikke riktig bruk og vil ikke gjenkjennes som html-kode. Mulig det er derfor den vises. Om du ser på denne siden er venstre halvdel koden som utgjør en web-side slik den blir vist i nettleseren. http://www.w3schools.com/html/tryit.asp?filename=tryhtml_formattingch "Trykk submit code" på toppen så vil du få se på høyresiden hvordan den vil bli seende ut. Om du så limer inn " <br><br><br><br><br>" et sted på venstre side og trykker "submit code" på nytt vil du si at dette lager mange mellomrom. Endret 17. februar 2014 av ekkoet
daemonia Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2014 Takk! Nå kan jeg endelig slutte å lese det som om noen fryser eller er shaky av andre grunner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå