Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann som nærmer seg 50 år. Så har jeg "pløyd" gjennom vennelisten hans og øynet et par mye yngre venninner av han der. Tipper de er i midten av 20-åra. De har en del bilder av seg som er av typen svært lettkledde som han da har "liket". Kjenner jeg mister piffen på hele mannen...galt?

Anonymous poster hash: aa26f...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør som du vil. Liker du det ikke så gjør du ikke det. Menn er og blir menn på det viset dessverre. Anonymous poster hash: f174e...2bb

Skrevet

Tja, vil si noen menn er slik..de som er utseende- og sexfiksert..mens andre voksne menn er utstyrt med antenner.

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at det er venniner av ham da? kanskje det er kollegaer eller døtre av venner osv? har et par slike damer på mi venneliste også, og det er jo vitterlig ikke min feil at de legger ut lettkledde bilder av seg selv.

Kommenterer han på bildene?

Anonymous poster hash: 5e9e5...fed
Skrevet

Er du sikker på at det er venniner av ham da? kanskje det er kollegaer eller døtre av venner osv? har et par slike damer på mi venneliste også, og det er jo vitterlig ikke min feil at de legger ut lettkledde bilder av seg selv.

Kommenterer han på bildene?

Anonymous poster hash: 5e9e5...fed

Det er venninner. Og han kommenterer inni mellom. Et eksempel: bilde med naken rygg der damen snur ansikter sitt bak, buksekanten er helt nede på grensen til rumpen, han har likt og kommentert "målløs".

Skrevet

Dersom det er turnoff er det vel bare å avslutte hele greia?
Noen menn bare er slik og i hans tilfelle kan det jo være det dreier seg om en midtlivskrise...

Anonymous poster hash: 6af44...e74
Skrevet

Jeg hadde helt klart syntes det hadde vært turnoff ja. Tror ikke jeg hadde giddet å date en sånn fyr..

• Liker 2
Skrevet

Dersom det er turnoff er det vel bare å avslutte hele greia?

Noen menn bare er slik og i hans tilfelle kan det jo være det dreier seg om en midtlivskrise...

Anonymous poster hash: 6af44...e74

Lurer bare på hvor normalt dette er, og om det er bare meg som reagerer? Er det slik at det er egentlig en 25 åring han helst vil ha? Og hva med at min kropp ikke ser ut som en 25 årings? Han blir vel ikke akkurat målløs av meg... :-/ Føles som om jeg må konkurere med noen som er halve min alder..

Skrevet

Dette har ingenting med deg å gjøre :-)

Men for meg hadde det vært turnoff. Føler man er sammen med en siklende vulgær gubbe. Mange som ikke tenker over at andre kan se hva de gjør på fb. Og de må få gjøre hva de vil, men for MEG er det der patetisk...

Anonymous poster hash: 5649b...85c

Skrevet

Turnoff. Pluss flaut å ha en middelaldrende kjæreste som sikler offentlig på ungjenter.

Jeg har en Facebookvenn i tredveåra som stadig liker og kommenterer på bildene til lettkledde glamourjenter, og han gjør seg jo ganske uaktuell som kjærestemateriell for vanlige damer. Og jeg vet han savner en kjæreste, rare greier.

Skrevet

Definitivt turnoff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...