Gå til innhold

Overvekt og ferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske overvektig, og virkelig ikke et pent syn uten klær. Må skal jeg på ferie, og er utrolig stressa. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal få til å kose meg på stranda? Innbiller meg at det bare blir stressende....

Anonymous poster hash: e3bfe...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis sunt så lenge du kan før ferien, drikk mye vann, og ha gjerne et par dager faste om du orker. Ellers ville jeg tatt sol både for å bygge opp hudens egen beskyttelse, men også fordi man føler seg som regel bedre med litt farge på kroppen. Kjøp en bikini som passer kroppen din, og prøv å gi litt faen. Du er tross alt på ferie! God tur! :blomst:

Skrevet

Gi blaffen i bikinien og vær på stranda i romslige klær som du føler deg vel i.

Anonymous poster hash: 3f198...73e
  • Liker 2
Skrevet

Overvektige mennesker på stranda er usynlige. Så det er ikke noe å tenke på hvordan du ser ut eller ikke ser ut. Kos deg på stranda.

Anonymous poster hash: a4946...2d7
Gjest Nanne70
Skrevet

Kjøp deg en fin badedrakt eller tankini (todelt badedrakt) hvis du føler deg mer vel i det, og en fin, lett strandtunika. Forbered huden på solen med tørrbørsting og masse fuktighet, da får du en jevn, fin brunfarge. Fjern alt uønsket hår (legger/lår, bikinilinje, under armene) og ta pedikyr og manikyr før du drar. Benytt ferien til å være aktiv (svøm så mye du orker) og fråtse i frukt og grønt mens du er der. Stress ned og kos deg :)

Skrevet

Jeg er ganske overvektig, og virkelig ikke et pent syn uten klær. Må skal jeg på ferie, og er utrolig stressa. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal få til å kose meg på stranda? Innbiller meg at det bare blir stressende....

Anonymous poster hash: e3bfe...e9c

IKKE fast, det er ikke lurt.

Men som sagt over her, kjøp deg en fin badedrakt. Ta litt sol, for å få farge på kroppen. Så må du også huske, drit oppi hva andre tenker. Du tenker mer over det selv, enn de andre rundt deg. Utstrålingen kommer ikke gjennom hvordan kroppen ser ut. Smil, kos deg og vær GLAD!! :biggrin:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...