AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Hei! Får min første utbetaling etter jeg ble ufør 1.2.14 den 20. denne mnd. Ser på "mine utbetalinger" hos NAV at skattetrekket er på 35%. Oppdaterte skattekortet før helgen og der sto det at jeg skal trekkes 14%. Er løpet kjørt for denne utbetalingen, eller kan NAV forandre skattetrekket i siste liten? Kan de tilbakebetale hvis ikke? Anonymous poster hash: 487d9...cdf
Gjest tuppesjura Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Nav kan forandre skattetrekket. Null problem. Men det kan hende at du først får en utbetaling med 35% skatt også kommer differansen noen dager senere. Ring og snakk med de på utbetaling hos nav pensjon.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Takk for svar! Dvs. at differansen som kommer noen dager senere er de 21% med skatt som var for mye? Anonymous poster hash: 487d9...cdf
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Ble ordnet over telefon. :-) Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 487d9...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå