Gå til innhold

Til dere som gifter dere nå til helga

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

LYKKE TIL!!

Jeg er så spent, skulle så gjerne sett dere....!Håper dagen blir nøyaktig slik dere har drømt om og at solen skinner for dere.

Teller foreløpig bare ukene til min egen dag og misunner dere så jeg blir helt dårlig.

*Løper over i tråden med alle vielser, og dytter som en helt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
LYKKE TIL!!

Jeg er så spent, skulle så gjerne sett dere....!Håper dagen blir nøyaktig slik dere har drømt om og at solen skinner for dere.

Teller foreløpig bare ukene til min egen dag og misunner dere så jeg blir helt dårlig.

*Løper over i tråden med alle vielser, og dytter som en helt*

Snart er det vi som misunner deg...... ;-) Som har dette til gode..Mens vi er ferdige...snufs...

Skrevet

:oops: Glemte skrive takk da....

Takk for det!!!

Skrevet

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! :blomst:

Håper dere får en strålende og uforglemmelig dag! :-)

Skrevet

LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!! :blomst:

Håper dere får en strålende og uforglemmelig dag! :-)

Gjest Lompa
Skrevet

Det er jo det jeg gleder meg til...Å få selve bryllupet overstått, så jeg kan begynne på livet sammen med ham....

Skrevet

Tusen takk til alle som gir oss lykkeønskninger,,er på jobben om dagen,,men er ikke så mye "tilstede" :ler: Skal ha fri etter i dag, så

til alle dere der ute: LYKKE TIL MED DAGEN SOM KOMMER :hoppe:

Skrevet

Masse lykke til alle dere som bare har tre dager igjen!

Skrevet

Lykke til! :bryllup: :blomst_opp:

Skrevet

Lykke til alle :bryllup: som skal gifte seg.

Skrevet

Slenger meg paa jeg ogsaa! TIL LYKKE PAA LOERDAG!!!

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :P

Gleder meg sinnsykt til fredag! :hoppe:

Skrevet

Hjertelig tillykke!

Gleder meg masse til referatene!

Skrevet

Mange lykkeønskninger til alle dere som skal i ilden denne helgen, ønsker dere en strålende dag :blomst:

Skrevet

Lykke til, alle bruder, både fredag og lørdag! :dagensrose:

Skrevet
Det er jo det jeg gleder meg til...Å få selve bryllupet overstått' date=' så jeg kan begynne på livet sammen med ham....[/quote']

Jeg nikker her ja....Jeg har levd i en slags "jeg-skal-gifte-meg-boble" det siste halvåret med allverdens tanker og ideer om hvordan festen skal være etc etc... priser, ja - ALT....og i morgen skjer det

Og jeg må innrømme litt hihi....jeg gleder meg jo EKSTRA mye til å være på brudesuite ilag med min MANN ;) Tenker at for nesten 3000,- så skal vi nyyyyyte hvert eneste minutt. Blir jo første og mest sannsynlig SISTE gang vi er på hotell til DEN prisen ja 8)

...og til uka får jeg TID til å trene mer!!!! Har ikke trent nå på to uker og jeg kjenner jeg er rastløs... Så, tilbake til "hverdagen" - ja det ser jeg faktisk frem til :)

Skrevet

Takker jeg og, selv om jeg ikke skal feire, og ønsker alle dere andre masse lykke til med den store dagen!!

Lykkeønskninger fra Brumm :blomst_opp:

Skrevet

Tror jeg har skrevet det samme i to andre tråder allerede, men til de jeg ikke har fått skrevet det til: Lykke til, og gratulerer så mye på forskudd! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...