AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Har noen av dere opplevd mangel på venner? Etter et forhold forsvant en venn etter en annen(et forhold med mye sjalusi der jeg ikke fikk være med vennene mine) helt til jeg satt igjen singel og nærmest venneløs. Eksen skal ikke få hele skylden, i begynnelsen ville jeg jo bare være med han, som et nyforelsket par ofte gjør. Så jeg glemte vennene mine. Og her sitter jeg 2 år senere og lurer på hva jeg skal gjøre. Noen av de jeg mistet gjorde meg ingenting, mens andre savner jeg litt. Jeg har en annen kjæreste nå og en bestevenninne som holdt ut, men jeg vil ikke henge meg på kompisene til typen hvis dere skjønner Så jeg har vurdert å begynne på noe, trening, et eller annet. Men jeg vil jo treffe folk som har samme interesser som meg, som heller ligger på sofaen en kveld enn å ta en fjelltur. Jeg er lat med andre ord. Ikke det at jeg ikke har interesser, jeg liker baking, dyr, dansing, biler osv... Noen flere som skulle ønske det fantes en "vennenettside"? Nå snakker jeg ikke facebook, nå snakker jeg noe lignende match, bare for venner. Snakker meg litt bort her, vil egentlig fram til tips om hvor jeg kan treffe nye venner! :-) Anonymous poster hash: b3d8c...262 Anonymous poster hash: b3d8c...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå