Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte endelig å finne en fyr som jeg klarte å åpne meg for og være meg selv med. Vi hadde det fint i 1 år, og jeg hadde det for en gangs skyld veldig bra i livet. Han vil alltid bety veldig mye for meg, og jeg kommer aldri til å glemme han. Jeg er så glad i han, og tanken på at jeg ikke får se han igjen og ha det fint sammen med han er så utrolig trist. Vi delte så mange fine minner sammen. Nå har det gått 4 uker, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Jeg savner han sånn at jeg ofte begynner å gråte. Han vil alltid være den første som fikk meg til å føle en slik glede, så han kan aldri erstattes.

Jeg vet at det sikkert vil komme andre gode menn inn i livet mitt, men ingen kan noen gang bli som han da han var den første jeg delte så mye med. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på han, men vet at jeg bare må det.

Jeg kommer aldri til å glemme han, men hvordan kan jeg komme meg over han slik at jeg slipper å føle slik en sorg at jeg må gråte. Vet man bare bør treffe andre menn og ha sex med andre, men jeg har ikke sex med hvem som helst, og har vanskelig for å treffe menn. Noen som har noen tips til meg for hva som kan hjelpe? Har det så trist nå.

Anonymous poster hash: 81ffc...676
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha i bakhodet at dette er en av tingene alle skal oppleve i livet. Nå skjer det deg. Kjenn på følelsene, dette gir deg livserfaring og du blir et mer helstøpt menneske av det som kan relatere til andre når de gjennomgår det samme. Gi deg selv tid til å sørge, og aksepter at du føler det du gjør. Så gjør du de typiske komme over-rådene, som være med venner, pleie deg selv, gå turer, få nye hobbyer.

Anonymous poster hash: 1451e...0c7
Skrevet

Tror du har misforstått litt om du tror måten å komme over en fyr på er å ligge rundt med andre menn. Det er knapt en måned siden det ble slutt, du kan ikke forvente å være over det da om det var et fint forhold. Etter hver kjærlighetssorg jeg har hatt, trodde jeg aldri jeg ville møte en som han før. Og det er sant, hvert forhold er forskjellig, men på en god måte. Selv må jeg innrømme at jeg aldri helt kom over min første kjærlighet, da jeg var 13 år. Men du lærer å gå videre etter hvert, selv om minnene alltid vil være der.

Etter det ble slutt med eksen slettet jeg alle bilder og meldinger, det hjalp for meg. Så blekner minnene og smerten etter hvert, og du får nye :)

Det er det som er så fint med livet, det går videre! Det er bare litt vanskelig å henge med på ferden av og til.

Anonymous poster hash: d4b19...ec1
Skrevet

Det dere to over her sa hjelper faktisk litt :) må prøve å ikke gråte og heller tenke på at dette er noe alle må igjennom.

Skrevet

Åhh, hvorfor må han være i tankene mine hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...