Gå til innhold

Noen som vet hvor jeg får tak i noe âlâ denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette haster litt, må ha den innen den kommende uken! (før helgen også!)

Det jeg snakker om er altså en peplum blazer/jakke, i denne stilen:

http://www.missselfridge.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=33055&storeId=12554&productId=6123709&langId=-1&siteID=Hy3bqNL2jtQ-.aLRCooLswQyytTACyiLlw&cmpid=lshare1&_$ja=tsid:29610|prd:Hy3bqNL2jtQ

Den er faktisk helt perfekt, men et utsolgt over alle hauger så det nytter ikke, i tillegg tar det nok for lang tid å få den i posten.
Noen som vet om man får kjøpt noe lignende i noen butikker i Oslo området?
Kunne nesten tenkt at Zara hadde kunnet hatt noe som lignet, men desverre så får man jo ikke tak i den informasjonen via hjemmesidene deres, må nesten dra inn og se.. Men før jeg tar meg den friheten, noen som vet? :-)
Fant ikke noe på Nelly heller.

Anonymous poster hash: e6105...e80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer kun opp til et produkt som ikke finnes. Zara har nettside som du kan handle fra, er du sikker på at du er på riktig side da?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Noe slikt du ser etter? :klo:

Lenken din viser til en side/et produkt som ikke finnes.

WOARJA800004WHI_1_large.jpg

WOARJA800004WHI_3_large.jpg

Endret av Lille-pus
Skrevet

Den var kjempefin! Send link til meg hvis du gidder, om du finner den i svart? :-)

Skrevet

Den var kjempefin! Send link til meg hvis du gidder, om du finner den i svart? :-)

Det svaret var til Lille-pus ikke sant? Er helt enig, den var utrolig fin! Og leter også etter den i svart :-)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det svaret var til Lille-pus ikke sant? Er helt enig, den var utrolig fin! Og leter også etter den i svart :-)

Det er Alexander McQueen sin, og så langt jeg vet ble akkurat denne modellen produsert i hvitt.

Han har laget noen nesten tilsvarende modeller, da i dus rosa, og i oransje ;)

- og andre peplum jakker i et litt annet snitt, og i sort... men disse er antageligvis utsolgt over 'hele fjøla'.

Dôg verd å søke litt og se om man kan være heldig å finne en i riktig modell og størrelse.

Her er restene av den på bildet der jeg hentet bildet... kun italiensk str. 46 som tilsvarer skadinavisk/dansk str. 40

Edit: Her er en liten oversikt over Alexander McQueen sine jakker og blazere.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Det er Alexander McQueen sin, og så langt jeg vet ble akkurat denne modellen produsert i hvitt.

Han har laget noen nesten tilsvarende modeller, da i dus rosa, og i oransje ;)

- og andre peplum jakker i et litt annet snitt, og i sort... men disse er antageligvis utsolgt over 'hele fjøla'.

Dôg verd å søke litt og se om man kan være heldig å finne en i riktig modell og størrelse.

Her er restene av den på bildet der jeg hentet bildet... kun italiensk str. 46 som tilsvarer skadinavisk/dansk str. 40

Edit: Her er en liten oversikt over Alexander McQueen sine jakker og blazere.

Åhh, de var perfekte alle sammen!!! Desverre, så var prisen alt for høy med tanke på budsjettet mitt for tiden :'( argh.. De har mange fine på ebay også, men dog får jeg ikke de før neste skuddår.. Frakten derifra tar jo år og dag :-/

Skrevet

http://www.hm.com/no/subdepartment/LADIES?Nr=4294926748

http://www.monki.com/Shop/Jackets_Coats

Noe her kanskje? :) Men nå vet jeg ikke om du har de butikkene i nærheten.

Anonymous poster hash: a1180...e06

Jeg var på H&M i dag faktisk, og lette! Fant noen ganske fine dressjakker for kvinner! Men synes det blir så platt :-/ har hengt meg helt opp i denne peplum stilen! 😄 men om jeg ikke finner noe, så drar jeg nok til H&M og kjøper en av dressjakkene ja!

Monki har jeg ikke vært på, men skal ta turen innom i løpet av uka! Noen som vet om noen andre butikker i Oslo man kan få tak i noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...