AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hvordan trives som singel? Jeg har vært lite singel i mitt liv, og har aldri klart å like det de korte øyeblikkene jeg har vært det. Men jeg har alltid ment at før man kan lykkes i et forhold, må man kunne trives alene! Sikkert derfor alle forholdene mine går i dass! Det er jeg som har gått fra forholdene, for hva? Og være alene, noe jeg ikke liker? Merkelig! Så, har noen tips til hvordan man kan lære seg å trives alene? Anonymous poster hash: 6b7f9...de3
LexSuperior Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Jeg mistrivdes skikkelig alene før. Det jeg gjorde var at jeg begynte å sette av dager hvor jeg skulle tilbringe kvalitetstid med meg selv. Bestille litt god mat, ta ansiktsmaske og se en film. Kanskje drikke litt vin.. Det var ikke noe gøy i starten, men nå elsker jeg både det og meg selv!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Jeg og kjæresten min har gjort det slutt akuratt. Nettopp fordi vi ikke har det så bra med oss selv individuelt. Og jeg tenker akuratt l Slik som deg, man må liksom ha det bra med seg selv, før man har det bra sammen og et forhold lykkes... jeg heller har ikke vært singel på leeenge, men jeg er positiv til å tenke på meg selv og kose meg fremfor andre Anonymous poster hash: 66af7...45a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Jeg har alltid trivdes godt alene, men så er jeg også introvert og trenger mye alenetid. Det jeg gjør veldig bevisst er at jeg ikke legger noen begrensninger på hva jeg kan gjøre bare fordi jeg er singel. Så jeg drar på kino eller kafe og lager meg treretters middag fordi jeg har lyst. Jeg trener og mediterer for å pleie kropp og sinn og synes generelt ikke synd på meg selv fordi jeg er singel. For meg er det mye holdningen som avgjør at jeg trives i eget selskap. Anonymous poster hash: d0744...13c 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hvordan trives som singel? Jeg har vært lite singel i mitt liv, og har aldri klart å like det de korte øyeblikkene jeg har vært det. Men jeg har alltid ment at før man kan lykkes i et forhold, må man kunne trives alene! Sikkert derfor alle forholdene mine går i dass! Det er jeg som har gått fra forholdene, for hva? Og være alene, noe jeg ikke liker? Merkelig! Så, har noen tips til hvordan man kan lære seg å trives alene?Anonymous poster hash: 6b7f9...de3 Du må tilpasse deg til den nye hverdagen. Finne ting du liker å gjøre og fylle "tomrommet" med dette i stedet. Tenk deg den dagen du ikke har noe behov for å gå inn i et forhold lenger.. Den dagen du plutselig møter en som du har lyst til å være sammen med i stedet for å måtte finne noen fordi du må være sammen med noen. Oppnår du dette, så blir utgangspunktet mye bedre. Det første du må gjøre er å finne ut hva du kan bruke tiden til i stedet. Hva er det du liker å gjøre best? Bygg deg en fritid basert på dette :-). Da jeg ble singel for 3 år siden, så hadde jeg så mye fritid at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Nå har jeg fylt opp all fritiden med ting jeg liker å gjøre :-). Anonymous poster hash: 26d31...5c2 1
Gjest Silverstream Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Har aldri vært i noe forhold og trives i mitt eget selskap
Inwe Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 Litt opp og ned. Noen dager hater jeg det, andre dager elsker jeg det. Dette har gjerne en sammenheng med en eller annen fyr jeg har holdt på med i en kort periode. Akkurat nå hater jeg det og er fult klar over hvorfor.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #8 Skrevet 17. februar 2014 Du er inne på noe med å trives med seg selv! Og en annen ting : det lettere å se hva feil en har gjort i forhold om en får litt avstand til det. Ikke så lett å se om en går raskt inn i nye forhold. Selv er jeg med venner hvis jeg blir selskapssyk. Og jeg spiser gode middager, som en skrev over, gjerne en tre-retters :-) Kjøp deg vin iblant og bare kos deg med en bok, film. Eller KG :-D Og i tillegg har jeg fått tur-venner. Fikset gjennom fb faktisk da ei spurte om vi skulle gå turer en dag i uka. Det er ikke så lett i begynnelsen. Men etterhvert blir nok mer uavhengig og selvstendig alene. Og d e t vil både du og din framtidige ha utbytte av. Lykke til! :-)Anonymous poster hash: 7c030...e71 1
Sarianne Skrevet 17. februar 2014 #9 Skrevet 17. februar 2014 Jeg trives godt alene. Noen ganger føler jeg at jeg har gått inn i en liten hule for å beskytte meg selv mot å bli såra igjen og bare sier til meg selv at jeg trives, men jeg liker alene tid dager. Så jeg vil jo gjerne møte noen, og nå har jeg hjertet ute igjen (litt iallefall).. Når du er alene kan du gjøre det du vil selv, jeg lager meg god mat, hører på musikk, spiller et spill, tar litt hjemmespa, leser, skriver hva som enn opptar meg akkurat da. Jeg trenger ikke å ta hensyn til hva en annen person har lyst til å gjøre. Digg
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #10 Skrevet 17. februar 2014 Har aldri vært i noe forhold og trives i mitt eget selskap Men du har vel en katt, og da er jo lykken komplett. Anonymous poster hash: 0fb81...ac2
Gjest Silverstream Skrevet 18. februar 2014 #11 Skrevet 18. februar 2014 Men du har vel en katt, og da er jo lykken komplett. Anonymous poster hash: 0fb81...ac2 Så sant så sant
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Å være alene sees som en skam i dagens samfunn, men hvem bryr seg om det når man selv føler seg lykkelig og har det bra. Oppskriften på god trivsel alene er å gjøre det man har lyst til, selvsagt såfremt pengene strekker til det. Finnes nok av aktiviteter som kan gjøres selv om man er alene. Anonymous poster hash: e7ab1...6dc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå