Gå til innhold

Skal dere sminke dere selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Odense
Skrevet

Hei...

Dagen vår begynder å nerme seg nå..37 dager igjen.. :-)

Tenker en del på pyntinga, har fått min faste frisør som er knall flink og som jeg stoler på. Men frisørsalongen har ikke sminke der, så jeg sminker meg selv. Er litt nervøs , tenk visst jeg har en dårlig sminke dag den dagen!?? Bruker å ha slike dager.. :-( Men skal kjøper meg litt ny å lekker sminke så jeg gler meg litt også... Jeg er ikke så verst når det gjelder sminke heller da :P Hvordan er det med dere?? Har dere frisører/ make-up artister som sminker dere eller gjør dere det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal sminkes hos frisøren. Synes det er ok å få proff hjelp til slikt. Har vært hos den frisøren kun en gang før og er ganske spent. Kan nesten ikke vente til prøvetimen med hår og sminke. Hun var ikke spesielt fjong å se på, men jeg håper virkelig hun kan sitt arbeid :-?

*apriljente gifter seg 28.8.04*

Skrevet

En venninne er frisør, så hun ordner håret.

Har bestilt en annen som kommer hjem til oss og sminker meg og setter opp håret til forloveren og søsteren min. Deilig å få ordnet alt hjemme!

10 dager igjen.... :o

Skrevet

Jeg får ei som er make-up artist/frisør og en frisør som kommer dit jeg er. Frisøren skal ordne håret mitt og hun andre skal sminke meg og forloveren min og sette opp håret hennes og så skal en av de sette opp håret til lillesøsteren min..Men jeg skal betale 2000kr for min frisør og make-up artisten ville ha 2500kr for to sminke og to håroppsett. Jeg synes det blir ganske dyrt tilsammen, men jeg koster heller på det den dagen og de har et stykke å kjøre. Men forloveren min lurer nå på om hun ikke skal sminke seg selv, for hun synes det ble dyrt :roll: Og jeg synes det blir litt dumt når make-up artisten er bestilt og booket og skal kjøre helt fra Oslo, ca. 1 1/2 times kjøring hver vei..

Ble langt dette, men jeg er litt irritert :-x

Skrevet

Skal sminkes av frisøren. Hun er superflink. Har allerede blitt prøvesminket!

Skrevet

Skal gå håret satt opp av en venninne som er frisør. Vi har allerede hatt litt prøving, så det blir bra.

Sminken skal en annen venninne stå for. Hun er meget dyktg, og har jobbet litt som stylist!! Sparer noen kronasjer der ja :)

Skrevet

Betaler 1 500,- for hår og sminke. Frisøren min kommer hjem til mamma og ordner alt der.

Kunne sikkert sminket meg selv også, men deilig å overlate "hele meg" til andre denne dagen :wink:

Skrevet

Ingen andre enn meg selv får putte farge i ansiktet mitt på den viktigste dagen i livet mitt. Men jeg har gått på modellskole og lært en god del, og selvom jeg ikke bruker så mye til vanlig tror jeg nok at jeg skal bli fornøyd.

Skrevet

Hva er modellskole? Ser for meg den franske tv-serien av samme navn :wink:

Jeg blir sminket og faar satt opp haaret hos frisoeren av en erfaren dame. Har ikke blitt proevesminket, saa jeg haaper det gaar bra! Blir det for ille har jeg alltids tid til aa sminke meg selv etterpaa!

Skrevet

Jeg skal sminke meg selv. Prøvde brudemakeupen på mandag og var særs fornøyd! Så kan jo forloveren min hjelpe meg hvis jeg skjelver for mye på hendene :P

Skrevet

Først skal jeg til min faste frisør som skal ordne håret (skal ha tiara i mitt korte hår, og ikke slør), og så skal jeg hjem og sminke meg selv etterpå.

Jeg bruker veldig lite sminke til vanlig, og skal heller ikke bruke så mye på bryllupsdagen. Så det skal nok gå bra. Var på parfymeriet og kjøpte meg ny lebestift og øyenskygge i dag. Kommer til å bli så bra så. :)

Skrevet

jeg har funnet ut att jeg sminker meg selv,det funker best for meg :-)

Skrevet

Frisøren min skal sminke meg,men hun kjenner meg godt og vet hva jeg liker.Deilig med litt "luksus" :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Skal sminke meg selv.

Pleier å se fin ut når jeg går i selskap til vanlig, da klarer jeg nok det denne dagen også.

Ble sminket av en proff stylist en gang, og SÅ fint klarer jeg nok ikke å gjøre det selv. Men det tror jeg ikke at enhver frisør klarer heller.

Skrevet
Men det tror jeg ikke at enhver frisør klarer heller.

:riste: Nei, det skal være sikkert. Hun som var min frisør, satt opp håret mitt nydelig. Men jeg hadde også en prøvesminking med henne, og skjønte med en gang hun begynte å bruke de små kostene (de med pads på) som følger med øyenskyggene at dette ikke var hennes sterke side. Da la jeg det heller selv, og det gikk fint, det

Skrevet

Venninna mi som har salong og skal fikse håret mitt foretok en sånn prøve-sminking når jeg var hos henne for å bli enig om å hvordan jeg skulle se ut på håret. Mmmm....well, jeg synes forsåvidt det var okey...men vi ble enige om (og hun så mer LETTA ut en fornærma) at jeg legger make-up'en sjøl!!

Skrevet

Jeg overlater alt til frisøren min den dagen. Kjenner henne ganske godt (er naboen min), så hun vet hva slags type jeg er, og hvordan jeg pleier å ha det. Vil bare ha luksus og dilles med den dagen.

Forloveren min som skal være med til frisøren, er også flink til å sminke, og hun tør å si ifra hvis hun ikke er enig i det frisøren gjør.

Var på danskebåten i helgen, og handlet da inn kremer og sminke til den store dagen

Skrevet

jeg tror frisøren skal fikse hele hodet mitt, men får kanskje spørre henne for å være sikker... er det vanlig å ha med sminke selv eller har de sånt? Jeg er ikke så flink på sminking så jeg syns det er litt betryggende at noen andre skal gjøre det, dessuten så prøver hun vel ut litt forskjellig under prøvetimen slik at jeg kan få et ord med i laget når det gjelder mengde og farge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...