Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke ville ha kjæreste di siste årene, vet ikke hvorfor.

Så møtte jeg en fyr som snudde alt, men det endte ikke med forhold. Han som ikke ville det.

Jeg har kjærlighetssorg og nå er alt jeg vil å få meg kjæreste. Har ikke hatt et skikkelig seriøst forhold før, og nå virker det umulig..

Føles som jeg ikke kommer til å møte noen nye som det faktisk kan bli gjensidig med..

Noen som har det som meg? Er 29 år og veldig klar for noe seriøst..

Anonymous poster hash: 8b55d...3ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikke ville ha kjæreste di siste årene, vet ikke hvorfor.

Så møtte jeg en fyr som snudde alt, men det endte ikke med forhold. Han som ikke ville det.

Jeg har kjærlighetssorg og nå er alt jeg vil å få meg kjæreste. Har ikke hatt et skikkelig seriøst forhold før, og nå virker det umulig..

Føles som jeg ikke kommer til å møte noen nye som det faktisk kan bli gjensidig med..

Noen som har det som meg? Er 29 år og veldig klar for noe seriøst..

:klem:

Kunne vært meg som skrev dette, bare jeg er litt yngre enn deg. Sliter fælt med kjærlighetssorg nå, og ser for tiden ingen ende på den :( Tenker at jeg aldri kommer til å møte en som han, selv om jeg vet det er en idiotisk tanke å ha. Har dessverre ingen råd, men trenger veldig råd selv...

Anonymous poster hash: c7733...235

Skrevet

Som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Det er skikkelig vondt:(

Kan jo komme med noen tanker som jeg selv har..

Prøver å tenke at "Han skal få angre, han skal få se hva han går glipp av!"... Det motiverer meg til å være den beste versjonen av meg selv. Jeg har begynt å trene en del, og jeg føler at det hjelper.

Det hjelper også å prøve nye ting. Lære seg noe nytt. Ha noe å bruke tiden på.

Man må bare rette seg opp i ryggen, akseptere det som er, og la livet gå sin gang. Ikke dvel ved det som er vondt og leit. Det hjelper jo uansett ikke.

Jeg tenker at det kommer en tid for meg også:)

Anonymous poster hash: a0725...8e1
Skrevet

Jeg er alltid på mitt beste etter å ha blitt dumpet, for da gjør jeg mye positivt med livet mitt. Av og til bare for å vise han hva han går glipp av. Det hjelper! Uten slike perioder hadde jeg aldri opplevd så mye gøy som jeg har.

Anonymous poster hash: 8c2fa...738
  • Liker 1
Skrevet

Meld deg på en datingside! Desperate situasjoner fører til desperate tiltak :-)

Ellers fikk du veldig gode råd her oppe. Mitt beste råd for å komme over noen er å slette alle bilder, meldinger osv. Og hver gang du tenker på han, la tankene komme og gå. Tenk på noe annet, få deg en bucketlist, vær med venner, gjør noe!

Og jeg tror faktisk på at drømmemannen aldri kommer når du leter.

Anonymous poster hash: 1180d...cdd
  • Liker 1
Skrevet

Meld deg på en datingside! Desperate situasjoner fører til desperate tiltak :-)

Ellers fikk du veldig gode råd her oppe. Mitt beste råd for å komme over noen er å slette alle bilder, meldinger osv. Og hver gang du tenker på han, la tankene komme og gå. Tenk på noe annet, få deg en bucketlist, vær med venner, gjør noe!

Og jeg tror faktisk på at drømmemannen aldri kommer når du leter.

Omformulerer: Han kommer når du minst venter det.

Skrevet

Var som deg TS, men kanskje en litt mer ekstrem versjon?

Ønsket ikke noe forhold på minst 11 år etter at endelig hadde blitt kvitt eksen...

Men så var det ett eller annet som våknet i meg som gjorde at jeg tenkte det kanskje ikke ville være så ille med et forhold allikevel.

Hadde en liten crush på en fyr, men det ble ingenting. Føltes egentlig ikke som noe stort tap.

Var ikke på så veldig aktivt leit, det føltes bare rart og jeg visste knapt nok hvilken ende jeg skulle begynne i.

Men pluteslig en dag så var det en som sneik seg inn i hjerte mitt, helt uventet, fra helt uventet hold, og med en del motstand fra min side. Det er jeg jammen glad for nå. Har straks vært sammen med ham i 4mnd :)

Så for mitt vedkommende stemte det i alle fall at han kom når jeg minst forventet det.

Skrevet

TS her:

Han fra i sommer kom når jeg minst ventet det.. Men det som føles umulig er å møte noen som faktisk vil det samme som meg. Har en som er VELDIG interessert nå, men det er ikke gjensidig fra mi side..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...