Gå til innhold

Toast og vaffeljern i ett?

altflyter

Anbefalte innlegg

Jeg var på en fest på mange herrens år siden, og hun som hadde festen hadde et toast/vaffeljern i ett. Man kunne bare snu på en plate for å få det ene eller andre.

Jeg husker ikke en gang navnet hennes, så jeg får ikke spurt henne om hvor hun fikk det fra.

Noen som vet hvor man får kjøpt sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare bruke et helt vanlig vaffeljern.

Det funker helt fint å lage ostesmørbrød i et helt vanlig et. Vi hadde toastjern før, men så ble det ødelagt, så nå bruker vi bare vaffeljernet til både ostesmørbrød og vaffel.

Anonymous poster hash: 90d0e...eee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Jeg vet at jeg kan lage toast i vaffeljern, men skulle gjerne hatt det kombinerte... Tror det var belgiske vafler man kunne lage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... Jeg vet at jeg kan lage toast i vaffeljern, men skulle gjerne hatt det kombinerte... Tror det var belgiske vafler man kunne lage...

Beklager for at jeg prøvde å hjelpe deg, surpomp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for at jeg prøvde å hjelpe deg, surpomp.

Mente ikke å være ufin. Takk for forslaget, men jeg skulle gjerne hatt det kombinerte. Var ikke meningen å være frekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke å være ufin. Takk for forslaget, men jeg skulle gjerne hatt det kombinerte. Var ikke meningen å være frekk :)

http://www.pixmania.no/vaffeljern-smorbrodmaskin/princess-vaffeljern-classic-multi-snack-3-in-1-firekant/02264287-a.html?ectrans=1#CodePromo=oui&srcid=9440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...