Gjest HappyWaffle Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 skal på intervju i oslo i morgen. må ta et tog som er der tidlig på dagen fordi ingen andre passet. å da har jeg 4 hele timer hvor jeg må ha noe å gjøre før intervjuet. kan jo ikke bare sitte der heller. kommer nok til å kjøpe meg en bok å sette meg på en kafe eller noe. men kan jo ikke sitte der i 4 drøye timer heller hehe så ja, alle tips! helst gratis da jeg ikke har spesielt mye å rutte med
Gjest navnelapp Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Har kanskje noko med at du posta det i Snikksnakk og ordleker å gjere? I Oslo kan du spasere rundt, gå og sjå operaen, gå i Nationalgalleriet, eller surre rundt på Steen og Strøm og Glasmagasinet.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 (endret) Om du har et nasjonalt lånekort, så kan du ta turen til ett av bibliotekene som er der, låne deg en bok, og lese den de timene du er der. Om du ikke har et nasjonalt lånekort, kan du likevel dra til nærmeste bibliotek der du skal til i Oslo for å skaffe deg et slikt kort. Det er jo billigere enn å kjøpe en ny bok slik du selv foreslår. Endret 17. februar 2014 av Mrs. Random Nick
skyflakes Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hva liker du å gjøre da? Shoppe/vindusshoppe, drikke kaffe, gå på museum/utstilling?
Mynona Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Tusle i Frognerparken kanskje? Det er jo gratis. 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 17. februar 2014 #7 Skrevet 17. februar 2014 nå er jeg ferdig i oslo ble glaning rundt om kring mye rare gater i oslo med søte butikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå