AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg sitter og lurer på dette. Hvordan jeg hadde hatt det hvis jeg ikke hadde blitt sammen med min mann for snart 7 år siden. Lurer på om jeg hadde hatt det bedre da? Eller om jeg uansett hadde møtt en drittsekk? Men tenk om jeg hadde møtt drømmemannen? Mannen som elsket meg over alt annet. Som så på meg som jeg var den eneste. Finnes det? Istedet sitter jeg her, tenker på hvor mye jeg savner som jeg ser andre har og snakket om. Også innser jeg at det er for sent. Barn, hus, bil og lån. Alt sammen. Jeg kan ikke gjøre om line valg, derfor må jeg bare leve med det valget jeg tok. Men innimellom, så lurer jeg på hva hvis jeg ikke hadde møtt han? Anonymous poster hash: f9c1c...bb2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Du hadde nok antageligvis vunnet i jackpotten i eurolotto, så hadde drømmeprisen kommet på døren din og fridd til deg, det hadde vært solskinnsvær hver dag, det hadde begynt og vokse firkløvere i blomsterbedet ditt, livet hadde blitt en dans på roser og du hadde blitt valgt til verdensleder for å så få Nobels fredspris tildelt senere. Anonymous poster hash: b83b8...e16 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Du kan alltids ta nye valg. NÅ. Anonymous poster hash: 8fd91...21f 1
vimsefrøken Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Det er aldri for sent å endre på livet hvis man er misfornøyd der man er.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Det har jeg også tenkt en del. Ikke at jeg ikke er lykkelig med kjæresten min, men det er litt morsomt å lure på hvordan livet hadde vært nå om jeg ikke hadde møtt og blitt sammen med min nåværende kjæreste. Det er litt som ¨The butterfly effect¨. Små endringer i livet, utgjør store endringer. Om jeg ikke hadde møtt kjæresten min den gang så hadde nok livet vært helt anerledes. Kanskje verre, kanskje bedre. Hvem vet?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Det er aldri for sent å endre på livet hvis man er misfornøyd der man er. Når man har fått barn så kan man aldri snu og ikke se seg tilbake. Anonymous poster hash: f9c1c...bb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå