AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg trodde det bare var fantasi, så forteller han at han elsker trekant. To kvinner og ham.Har tatt runden med meg selv, og er kommet til at det vil jeg ikke.Han synes jeg er "skremmende uerfaren" og lite lærenem. Er jeg det?Selv føler jeg at det overskrider mine naturlige grenser. At sex degraderes til ren teknikk og nytelse, og uten nærhet og fortrolighet. Er jeg gammeldags, og burde jeg kunne strekke meg? Anonymous poster hash: 4daec...210 1
Snooks Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Umodent av han å ikke respektere dine grenser. 19
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Skremmende uerfaren? Han høres skremmende dust ut . Anonymous poster hash: 9823a...795 14
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Han hørtes skremmende selvopptatt ut. Hadde sagt han kunne pakket erfaringene sine i en koffert og dratt. Anonymous poster hash: 7c588...7dd 18
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Hørtes ikke helt bra ut.. har selv opplevd at man gutter som ønsker trekant SÅÅÅÅÅ MYE, ikke er for en opplevelse sammen som et par, men for at han skal kunne pule på noen andre.. Sier ikke at det MÅ være sånn, men vær obs på det. Og ikke strekk deg lenger enn du vil på det, for trekant er noe for et par som er trygge på hverandre. Er du ukomfortabel med det, så ikke ta det steget. Respekterer han ikke det så er han dust. Anonymous poster hash: 89a8e...7ab 2
-Jiinxs- Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Du får kontre og si at du gjerne vil ha det bare det er med 2 gutter. Se hva han sier da... Men jeg tror jeg heller ville tenkt tanker at han ikke er en som passer sammen med deg. 12
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er vel like gammeldags som deg og jeg kunne aldri tenke meg trekant. Vil rett og slett ikke ofre forholdet og min egen selvfølelse og sjalusi kun for at han skal få det som han vil. Jeg hadde dessuten taklet veldig dårlig å se en annen jente tilfredsstille min kjære og at han har sex med en annen jente. Du kan evt snu det og spørre om det hadde funka for han å ha trekant med deg og en mann til? Hvis han ikke hadde gått med på det pga ditten og datten sier du "nettopp"
Sjokoladenøtt Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Typisk fyr som ikke synes det holder med ei dame? Høres igrunn ut som en liten drittunge som er vant til å få alt han peker på 3
Gjest Linneah2013 Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Jeg trodde det bare var fantasi, så forteller han at han elsker trekant. To kvinner og ham. Har tatt runden med meg selv, og er kommet til at det vil jeg ikke. Han synes jeg er "skremmende uerfaren" og lite lærenem. Er jeg det? Selv føler jeg at det overskrider mine naturlige grenser. At sex degraderes til ren teknikk og nytelse, og uten nærhet og fortrolighet. Er jeg gammeldags, og burde jeg kunne strekke meg? Anonymous poster hash: 4daec...210 Synes du skal finne deg en annen kjæreste, si til han at han kan ta kontakt når han har blitt voksen...
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Takk for svar. TS her. Han er godt voksen, og med mange år som single. Kanskje ligger forklaringen for akkurat det nettopp her.. Forsto ham slik at dette var vesentlig. Han mener at et parforhold vil bli kjedelige og ødelegges ellers.. Anonymous poster hash: 4daec...210
Chia Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 I min verden er trekant utroskap... Jeg kunne AAAAAAAAAAAALDRI vært med på å sett på at min kjæreste skulle hatt sex med en annen dame...herregud... Hadde jeg vært deg ts hadde jeg gjort det slutt fortere enn svint! 4
-Jiinxs- Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Takk for svar. TS her. Han er godt voksen, og med mange år som single. Kanskje ligger forklaringen for akkurat det nettopp her.. Forsto ham slik at dette var vesentlig. Han mener at et parforhold vil bli kjedelige og ødelegges ellers.. Anonymous poster hash: 4daec...210 Han vil ha et åpent forhold for å si det slikt da? Det er vel ikke så mange kvinnfolk eller mannfolk for den saks skyld som liker et slikt forhold. 4
Gjest Lille-pus Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Interessant..... Har du tenkt tanken om at når han ikke er singel så er det 1000 ganger enklere for ham å organisere en trekant enn det er som singel mann å bli invitert til en trekant organisert av to kvinner. Skal se du er 'agnet' hans for å fiske kvinner som kan tenke seg å leke med dere. - det kan nemlig nesten høres slik ut. 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Du får kontre og si at du gjerne vil ha det bare det er med 2 gutter. Se hva han sier da... Men jeg tror jeg heller ville tenkt tanker at han ikke er en som passer sammen med deg. Jeg gjorde det, og det syntes han var helt i orden.. Du har rett, vi passer ikke sammen. Anonymous poster hash: 4daec...210 1
Gjest Whitestripes Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Virker som han prøver å manipulere deg til å gjøre noe du ikke vil, kun for å tilfredsstille egne lyster og behov. Du skal selvfølgelig ikke være med på trekant hvis det er noe du ikke vil. Så lenge en har så forskjellig syn på det, kommer det uansett til å ødelegge forholdet om du går med på det for hans skyld. 4
Gjest Coolaid Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Jeg trodde det bare var fantasi, så forteller han at han elsker trekant. To kvinner og ham. Har tatt runden med meg selv, og er kommet til at det vil jeg ikke. Han synes jeg er "skremmende uerfaren" og lite lærenem. Er jeg det? Selv føler jeg at det overskrider mine naturlige grenser. At sex degraderes til ren teknikk og nytelse, og uten nærhet og fortrolighet. Er jeg gammeldags, og burde jeg kunne strekke meg? Anonymous poster hash: 4daec...210 At han sier at du er "skremmende uerfaren" og "lite lærenem" er bare en hersketeknikk han bruker for å få det som han vil til slutt. Tror kanskje han er skremmende uerfaren når det kommer til å respektere andre som man skal være glad i? Veldig egoistisk egentlig. Spør ham hva som er viktigst, deg eller en trekant med en jente til, som varer i en time eller to? Du er langt ifra hans beskrivelse av deg. Jeg er helt enig med deg. Sex skal ikke være teknikk uten følelser. Gammaldags? Men da er gammaldags bedre.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Han vil ha et åpent forhold for å si det slikt da? Det er vel ikke så mange kvinnfolk eller mannfolk for den saks skyld som liker et slikt forhold. Det rare er at han er ganske sjalu. Tåler ikke at andre menn viser meg interesse. Kanskje bare når han selv har kontroll? Anonymous poster hash: 4daec...210
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 Virker som han prøver å manipulere deg til å gjøre noe du ikke vil, kun for å tilfredsstille egne lyster og behov. Du skal selvfølgelig ikke være med på trekant hvis det er noe du ikke vil. Så lenge en har så forskjellig syn på det, kommer det uansett til å ødelegge forholdet om du går med på det for hans skyld. Jeg ser det. Takk. Anonymous poster hash: 4daec...210
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 Jeg trengte disse tilbakemeldingene. Takk.<br /><br />Dere har bekreftet det jeg har tenkt, at han bruker hersketeknikker for å få meg til å føle meg uerfaren og "liten".<br /><br />Jeg har vært gift i mange år, og det er lett å "treffe" meg akkurat slik.<br /><br />Denne mannen skal jeg ikke bruke mer tid på. Life goes on, and I survive..Anonymous poster hash: 4daec...210 7
Gjest Heartbeat Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Få vil ha trekant med en innpåsliten singel mann. Da er det bedre med en som er i forhold der det avtales. Kvitt deg med den SKREMMENDE mannen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå